Τα σημερινά ραντεβού του ήταν λίγα ... Με υπομονή και καλή διάθεση βοηθούσε τους ασθενείς του ... Μόνο ένα σφράγισμα του πήρε πολύ χρόνο ... Ευτυχώς ήταν το τελευταίο του ραντεβού ... Ο ασθενής πλήρωσε τη γραμματέα του ιατρείου και έφυγε ... Η γραμματέας με τη σειρά της χαιρέτησε τον Φίλιππο και σχόλασε ... Ήταν η μέρα που δεν είχε απογευματινό ιατρείο ... Με τη σειρά του κλείδωσε το γραφείο του , βγήκε από τη πολυκατοικία , μπήκε στο αμάξι του και έφυγε για το σπίτι του ...
Μπήκε μέσα και κλείδωσε ... Ένιωσε να του βγαίνει η κούραση ... Έβγαλε τα παπούτσια και τα ρούχα του και μπήκε να κάνει ένα ντους ... Το νερό τον χαλάρωσε απίστευτα και το ντους τον αναζωογόνησε ... Ολόγυμνος , με τα νερά να στάζουν επάνω στο γραμμωμένο κορμί του , βγήκε από τη ντουζιέρα και τύλιξε μια λευκή πετσέτα γύρο από τη μέση του ... Κτένισε τα μαλλιά του και κατευθύνθηκε στη κρεβατοκάμαρα ... Σκουπίστηκε , φόρεσε καθαρό εσώρουχο , ένα παντελόνι φόρμας και έπεσε να κοιμηθεί ...
Μιάμιση ώρα μετά ξύπνησε και ένιωσε πείνα ... Αποφάσισε να παραγγείλει κάτι απέξω και σε μια ώρα απολάμβανε το γεύμα του ...
Έλα μάνα ...
Χάθηκες εσύ παλιόπαιδο ...
Αμάν τα ίδια άρχισες πάλι ;;;
Δεν σου κάνω άλλα παράπονα γιατί έχω μια έκπληξη εδω και σε περιμένει ...
Τι έκπληξη ;;; Καμιά μακρινή συγγενής , κάνας μακρινός θείος , θεία , τι ρε μάνα ;;;
Άν έρθεις θα μάθεις , αν δεν έρθεις δεν θα μάθεις ...
Μιλάς με γρίφους αλλά θα έρθω ...
Κάτι του κίνησε τη περιέργεια ... Φόρεσε ένα γαλάζιο πουκάμισο , ένα μαύρο τζιν παντελόνι , παπούτσια και ένα μαύρο δερμάτινο τζάκετ πηγαίνοντας προς το σπίτι της μητέρας του με το αμάξι του ...
Μισή ώρα αργότερα ήχος κλειδιών ακούστηκε στη πόρτα του σπιτιού της Κυρίας Ειρήνης ... Η Κυρία Ειρήνη σηκώθηκε ...
Τώρα , ήρθε ο γιος μου θα τον δεις μετά από τόσα χρόνια ...
Ο Φίλιππος μπήκε μέσα και αγκάλιασε τη μητέρα του ...
Ευτυχώς ήρθες ...
Πάλι καλά να για να διαλύσω το μυστήριο ...
Με το που μπαίνει μέσα στο σαλόνι την αντικρύσει ... Σηκώθηκε από τη θέση της και τον πλησίασε χαμογελώντας ... Φορούσε ένα μακρύ πορτοκαλί φόρεμα αμάνικο ... Τα μαλλιά της ήταν ελεύθερα ... Δεν είχε αλλάξει σχεδόν καθόλου από τότε ... Τη κοιτούσε μαγεμένος ... Η καρδιά του έκασε δυο-τρεις κτύπους ...
YOU ARE READING
The comeback of hot milf ©
FanfictionΜια ερωτική ιστορία πάθους , απωθημένων και επιθυμιών ... Αυστηρώς Ακατάλληλη ... Περιγραφή εντός του βιβλίου ... ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ... Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΩΤΙΚΩΝ/ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΩΝ ΣΚΗΝΩΝ ΚΑΙ ΑΣΕΜΝΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ... Κ...