Νάντια

1.1K 55 8
                                    

'' Ήταν μια τέλεια εμπειρία ... Εγώ και οι πιο σέξι άνδρες μαζί σε μια παραλία ...  Εμείς , η θάλασσα , το φεγγάρι και τα αστέρια ... Απλά υπέροχα ... 

Και οι δύο ήταν μοναδικοί , υπέροχοι ... Από πάντα είχα στο νου μου να έκανα κάτι με δύο άνδρες αλλά δίστασα να το προτείνω σε κάποιον ... Ανοικτόμυαλοι , αρρενωποί και τόσο ερωτικοί ο Φίλιππος με τον Ζήση ... Καθένας με το δικό του στυλ ... Ο Φίλιππος μετρημένος , πειθαρχημένος ... Ο Ζήσης πιο χύμα , πιο καλλιτέχνης ... Ανατρεπτικοί και οι δυο τους , ο καθένας με τον τρόπο του ...

Υπήρξε πλήρης συντονισμός των κορμών μας ... Και κανείς από εμάς δεν είχε κόμπλεξ αυτό ήταν το σημαντικότερο ... 

Θα ήθελα να ξαναγίνει κάτι μεταξύ μας ... Πολύ θα το ήθελα ... Είναι τέλειοι τύποι και οι δύο ... Ανατρεπτικοί όπως εγώ ... 

Θα μιλήσω όμως στο Ζήση να βρεθούμε πάλι με τον Φίλιππο να περάσουμε καλά ... Έχω σκεφτεί να κάνουμε στο Φίλιππο μια έκπληξη στο στούντιο του Ζήση μαζί με τον Ζήση ... 

Τέλη καλοκαιριού φεύγω πάλι για εξωτερικό ... Γερμανία και μετά Ρωσία ... Ζήτησαν να δουν από κοντά κάποια έργα μου Ρώσοι εικαστικοί ... Δεν ξέρω αν θα επιστρέψω  στην Ελλάδα ... Πρέπει όμως να τους ενημερώσω και θα το κάνω ... Δεν θέλω να φύγω έτσι χωρίς  καμία εξήγηση ... Δεν ξέρω όμως πώς θα αντιδράσουν εκείνοι ... 

Δεν ξέρω όμως σε ποιόν θα μιλήσω πρώτα για αυτό ... ''


ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ ... ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΧΑΜΗΛΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ...

By SinaBlue92


The comeback of hot milf ©Where stories live. Discover now