Τηλεφώνημα / Είναι δύσκολο για μένα

1K 54 16
                                    

Ήταν μια κουραστική μέρα για τον Ζήση ... Πρώτα είχε φωτογράφιση για παιδικά ρούχα και παπούτσια , καθώς τα πιτσιρίκια γέμισαν με την ενέργεια και το κέφι τους το στούντιο του Ζήση ... Ο Ζήσης ήταν ιδιαίτερα φιλικός μαζί τους και τους έλεγε αστεία για να γελάσουν ... Δύο ώρες μετά ένα πρακτορείο μοντέλων είχε φωτογράφιση με μαγιό ... Ο Ζήσης φλέρταρε τις όμορφες υπάρξεις που κολακεύονταν από το φλερτ του ... Όταν τελείωσε η φωτογράφιση μια από τις κοπέλες έδωσε το τηλέφωνο της στο Ζήση ... Εκείνος το κράτησε αλλά δεν είχε σκοπό να της τηλεφωνούσε άμεσα ...

Ξεφύσησε αρκετά κουρασμένος ... Άνοιξε το ψυγείο του , πήρε ένα μπουκαλάκι κρύο εμφιαλωμένο νερό , το άνοιξε και το ήπιε ... Ήχος από το κινητό του ακούστηκε ... Τον καλούσε η Νάντια ...

Έλα Νάντια ...

Γεια σου Ζήση ... Τι κάνεις ;;;

Τελείωσα δύο φωτογραφίσεις για σήμερα και είμαι κουρασμένος ...

Εμ ... Πότε θες να σου τηλεφωνήσω ;;; Γιατί θέλω να μιλήσουμε ... Θέλω να σου πω κάτι σημαντικό και μόνο σε σένα μπορώ να το πω ...

Γιατί τι έγινε ;;; Τσακώθηκες με τον Φίλιππο ;;;

Όχι όχι , δεν έγινε κάτι τέτοιο ... Απλά με εσένα αισθάνομαι πιο αλλιώς να στο πω ...

Καλά ... Σε μια ώρα θα σου τηλεφωνήσω εγώ ...

Όπως θες ...




Μια ώρα μετά ...

Ξεκουράστηκα λίγο ... Σε ακούω ...

Λοιπόν , τέλη καλοκαιριού θα φύγω πάλι για εξωτερικό ... Πρώτα θα πάω Γερμανία και μετά Ρωσία ... Ρώσοι εικαστικοί αξιολόγησαν τα έργα μου και θέλουν να με γνωρίσουν έτσι ώστε να κάνω μια έκθεση στη Μόσχα ...

Ο Ζήσης ένιωσε μια γροθιά στο στομάχι του και δυσανασχέτηση να γεμίζει το είναι του ...

Πότε περίπου υπολογίζεις να επιστρέψεις ;;;

Δεν ξέρω πότε ... Είναι δύσκολο για μένα

Σιωπή ακολούθησε για λίγα λεπτά ...

Πως γίνονται έτσι τα πράγματα πάλι γαμωτο ...

Έχεις δίκιο ...

Στο Φίλιππο πώς θα το πω τώρα Νάντια ;;; Μου λες ;;; Θα τσαντιστεί , δεν ξέρω αν θα το δεχτεί καλά ...

Κάτι έχω σκεφτεί ...

Τι εννοείς ;;; τη ρώτησε σκεπτικός ;;;

Άκουσε με προσεκτικά ;;; Έχω ένα σχέδιο ... Είσαι μέσα ;;;

Να το ακούσω πρώτα και αν είναι θα δεχτώ ...

Σκέφτομαι να κανονίσω μια συνάντηση και με τους δύο σας στο στούντιο σου ... Λοιπόν , θα καλέσεις μια μέρα τον Φίλιππο , όποια θες εσύ αρκεί να με ενημερώσεις και εμένα ... Θα τον καλέσεις στο στούντιο σου ... Θα τυπώσεις μερικές από τις φωτογραφίες μου που με είχες βγάλει και θα τις κάνεις σαν ιδιωτική έκθεση για εμάς τους τρεις ... Όταν έρθει , θα του μιλήσεις εσύ για μένα και για όσα σου είπα ... Θα τον ενημερώσεις και ξαφνικά , αφού θα συνεννοηθώ μαζί σου θα κάνω έκπληξη στο Φίλιππο και θα γίνει η επανάληψη της βραδιάς μας στη παραλία ...

Είμαι μέσα ... Θα είναι ο καλύτερος αποχαιρετισμός ...

Πρέπει να γίνει έτσι ...

Συμφωνώ ...

Μη ξεχάσεις να με πάρεις τηλέφωνο και να μου πεις μέρα και ώρα , ώστε να έρθω νωρίς να κάνω την έκπληξη στο Φίλιππο και να περάσουμε καλά ... Δεν θέλω να τον στεναχωρήσω ... Ούτε και εσένα θα ήθελα να στενοχωρήσω ... Τέλος πάντων ...

Μην ανησυχείς ... Όλα θα πάνε ρολόι ...



ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ...

ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΝ ... 

ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ...  ΔΕΝ ΘΑ ΠΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ...

By SinaBlue92



The comeback of hot milf ©Where stories live. Discover now