Επίλογος

1.3K 69 33
                                    

Δύο χρόνια μετά ...

Θέλω οπωσδήποτε να γνωρίσεις τη Ρίνα ...

Θέλουμε να τη γνωρίσουμε αλλά που να βρούμε χρόνο ;;; Η Έρση με τον παιδικό σταθμό και εγώ με τα ιατρεία που έχω ...

Πως πάει με την Έρση ;;;

Πολύ καλά πάει έως πάρα πολύ καλά μπορώ να πω ...

Σκοπεύεις να τη παρουσιάσεις στη μητέρα σου ;;;

Καλά τη σκέψη μου διάβασες ;;; Θα γίνει πολύ σύντομα αυτό , αρκεί να προετοιμάσω το έδαφος και στις δύο πλευρές ...

Κάτι μου λέει πως θα είναι πολύ γλυκιά κοπέλα ...

Είναι ... Είναι ...

Αγάπη μου (μια γυναικεία φωνή ακούστηκε από το βάθος του σπιτιού στο διαμέρισμα του Ζήση ) ...

Έλα πρέπει να κλείσω , ήρθε η Ρίνα ... Λοιπόν τι θα έλεγες να βρεθούμε όλοι μαζί να φάμε αυτό το Σάββατο ;;;

Καλή ιδέα , να το πω όμως και στην Έρση ... Θα σου τηλεφωνήσω ...

Εντάξει , γεια ... είπε ο Ζήσης και τερμάτισε τη συνομιλία ...

Καλώς τη μου ... είπε , την αγκάλιασε και τη φίλησε ...

Κουράστηκα πολύ σήμερα στα γραφεία του περιοδικού ...

Δεν πειράζει θα φάμε και θα ξεκουραστούμε ... Εξάλλου σε περίμενα να φάμε μαζί ...

Η Ρίνα τον αγκάλιασε και κατευθύνθηκε προς τη κουζίνα ... 



Μόλις είχε πάρει τη βαλίτσα της στο αεροδρόμιο του Βερολίνου ... Κατευθυνόταν προς την έξοδο όταν ένιωσε ένα δυνατό σκούντημα ...

Are you ok ( Είστε εντάξει ;;; ) ???

Yes , yes I'm fine (Ναι ναι είμαι καλά) ...

Κάποια στιγμή από τη τσάντα της έπεσε το διαβατήριό της ... Ο ώριμος γοητευτικός άνδρας έσκυψε να της το δώσει ... Ήταν ελληνικό ...

Ελληνίδα είστε ;;;

Ναι ... Και εσείς Έλληνας ...

Της έδωσε το διαβατήριό της ...

Ναι μένω χρόνια εδώ αλλά πηγαινοέρχομαι και στην Ελλάδα ... Αγένειά μου να μην συστηθώ σε μια τόσο όμορφη γυναίκα ... Αριστοτέλης Καρτάλης ... Καθηγητής Οικονομολόγος στο Πανεπιστήμιο του Βερολίνου ...

Η Νάντια τον πρόσεξε καλύτερα ... Πρέπει να ήταν συνομήλικός της ... Ελαφρός γκριζαρισμένα μαλλιά , έντονες γωνίες , ψηλός , ιδιαίτερα γοητευτικός και αρρενωπός ... Της έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ...

Νάντια Παπακωνσταντίνου , ζωγράφος ...

Έκαναν μια θερμή χειραψία ... Το γοητευτικό του χαμόγελο την είχε αιχμαλωτίσει ...

Λέο να πάμε να πιούμε κάτι , να τα πούμε καλύτερα ... Ξέρω μια πολύ ωραία καφετέρια στο κέντρο της πόλης ... Έχω και το δικό μου μεταφορικό μέσο να πάμε εκεί ...

Πολύ ωραία ... Πάμε λοιπόν ... του απάντησε εκείνη με χαμόγελο και ξεκίνησαν να περπατούν δίπλα δίπλα για την έξοδο του αεροδρομίου ...


Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ...

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ ...

By SinaBlue92


The comeback of hot milf ©Where stories live. Discover now