Κουβέντες Μεταξύ Φίλων

1.2K 57 25
                                    

Έφτασε στο μπαρ ... Ο Ζήσης καθόταν στο πάγκο πάνω σε ένα σκαμπό ... Χαιρετήθηκαν ...

Που σαι ρε ...

Άσε ...

Για να δω για να δω ... Εσύ άλλαξες ρε ...

Καλησπέρα , αυτό που πίνω ... είπε στο μπάρμαν ... Ο μπάρμαν το ετοίμασε γρήγορα και του το σέρβιρε ...Ήπιε μια γουλιά από το ποτό του και πήρε σκεφτικό ύφος ...

Μίλα ρε , τι σου συνέβη ...

Το πρόσωπο του Φίλιππου φωτίστηκε ...

Δεν θα το πιστέψεις ...

Ακούω , δεν μπορώ άλλο σασπένς ...

Ποια συνάντησα σήμερα ;;;

Ποια ρε ;;;

Λοιπόν , με πήρε η μάνα μου τηλέφωνο σήμερα να πάω να τη δω και μου πε έχει έρθει και κάποιο άτομο που είχε χρόνια να με δει ... Μου είπε πώς δεν θα μου έλεγε αν δεν πήγαινα εκεί ... Πάω εκεί που λες και έγινε η αποκάλυψη ...

Ποιος ήταν ρε ;;; Πες το ...

Θυμάσαι αυτή τη γκομενάρα , τη Νάντια τη ζωγράφο που την έπαιρνα κάποτε ;;; που είχα κάνει πρώτη φορά σεξ μαζί της ;;;

Μη μου πεις αυτή τη μουνάρα που τη παίρναμε μάτι όταν άλλαζε και που έφυγε για εξωτερικό ;;; τον ρώτησε έκπληκτος ...

Αυτή ρε ... Την είδα μετά από τόσα χρόνια ...

Και ;;; Έχει χαλάσει ή είναι γκόμενα όπως τότε ;;;

Παραμένει ακόμα γκόμενα ρε ... Με το ζόρι κρατήθηκα μη της ρίξω κάνα γλωσσόφιλο ...

Ρε τη καυλιάρα ... μονολόγησε ο Ζήσης ... Τη θυμήθηκε ... του είχε μείνει ακόμα απωθημένο ...

Ξέρεις δεν σου έχω πει κάτι ...

Πες ρε ...

Δεν ξέρω , μήπως το παρεξηγήσεις ...

Ακούω ...

Όταν έκανε το αποχαιρετιστήριο πάρτι πριν φύγει για εξωτερικό , σας είχα δει που τη πήδαγες στο διάδρομο ... Τι κορμάρα ρε έχει ... Να τη πήδαγα και εγώ ήθελα αλλά ...Πάνε τα χρόνια ...

Ποτέ μη λες ποτέ ...

Δηλαδή εσύ θα ήσουν άνετος αν σου έλεγα υποθετικά πάντα , πως ένα βράδυ θα είχα κάνει σεξ με τη Νάντια ;;;

Ναι ρε συ , τι πρόβλημα να είχα ;;;

Σίγουρα ;;;

Ναι ρε ...

Τι έγινε παρακάτω ;;;

Ε μιλήσαμε για όλα τα χρόνια που εκείνη έλειπε εξωτερικό ,τη δουλειά της , για μένα , τη σχολή μου , το επάγγελμά μου , το στρατό ... Τη ξεπροβόδισα και τη συνόδευσα στο σπίτι της ;;;

Και ;;; μίλα ρε παίχτηκε φάσωμα ;;;

Όχι , αλλά από ότι κατάλαβα ήθελε να θυμηθούμε τα παλιά και ανταλλάξαμε τηλέφωνα να βγούμε ...

Γουστάρω ρε φίλε ... Μπράβο ... Κανόνισε καμιά μέρα να βγούμε και οι τρεις μαζί να δούμε αν θα με θυμάται ...

Γιατί όχι ;;; Ρε ξέρεις ποια θυμήθηκα τώρα ;;; Εκείνη τη πόρνη που έβγαινες παλιά τη Ρόζα ...

Ωραία μουνάρα και αυτή ρε ...

Αυτή ήταν η πρώτη σου αν θυμάμαι καλά ...

Ναι ... καύλα γκόμενα και αυτή αλλά σαν τη Νάντια ... Δεν ...

Μιλάτε ακόμα μαζί ;;;

Όχι , χαθήκαμε με τα χρόνια ... Μάλλον επαρχία θα είναι τώρα ...

Μιλήσανε όλο το βράδυ για γυναίκες ... Στο τέλος της βραδιάς ο Ζήσης θέλοντας να εκτονώσει προσωρινά τα απωθημένα του έφυγε με μια ξανθιά κοπέλα που τον κοιτούσε όλη την ώρα να συνέχισαν αλλού ... Ο Φίλιππος πήγε σπίτι του να ξεκουραστεί ... 


ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ : 

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ : ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΡΩΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ... ΚΑΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ , ΑΝ ΕΙΝΑΙ ... ΓΙΑΤΙ ΝΑΙ ΜΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΕΡΩΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΑΛΛΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ ΜΕΣΑ ... ΕΙΜΑΙ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΗ ... ΚΑΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΩ ... ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΗ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΑ ΑΡΓΗΣΩ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΜΕ ΑΛΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ... ΑΛΛΑ ΑΝ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ... ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΩΤΙΣΜΟ ... ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ...


By SinaBlue92


The comeback of hot milf ©Where stories live. Discover now