Ερωτική Φωτογράφιση

1.7K 63 17
                                    

ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ...

ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Όλα ήταν έτοιμα ... Κάμερες , λάπτοπ και εξοπλισμός για τη πιο ερωτική φωτογράφιση που είχε κάνει ποτέ ο Ζήσης ... Ήταν κάπως αγχωμένος αλλά το έλεγχε ... Στο φόντο μπροστά μια καρέκλα στυλ Εμμανουέλλα ήταν κενή ώστε να τη χρησιμοποιούσε αργότερα στο κόνσεπτ η Νάντια που θα ερχόταν από στιγμή σε στιγμή ... 

Εννέα το βράδυ και η Νάντια πέρασε τη πόρτα του στούντιο του Ζήση ... Ήταν ευδιάθετη και χαμογελαστή ... Ήταν διαχυτική μαζί του καθώς αγκαλιάστηκαν και φιλήθηκαν στα μάγουλα ... Πέρασε μέσα ... Έκατσαν στον καναπέ και ο Ζήσης τη κέρασε ποτό από το μίνι μπαρ που είχε φτιάξει στο στούντιο όταν υποδεχόταν τους καλεσμένους του και ειδικά τις ιδιαίτερες καλεσμένες του ...

Για πες μου λοιπόν Ζήση ... Περισσότερα για το κόνσεπτ ...

Το κόνσεπτ έχει θέμα τον αισθησιασμό ... Λοιπόν Νάντια , τη βλέπεις αυτή τη καρέκλα εκεί πέρα ;;;

Ναι ...

Σε λίγο θα ξεκινήσει η φωτογράφιση ... Βλέπω πως έχεις βαφτεί ... Ωραία ... Θα γδυθείς , θα μείνεις μόνο με τα εσώρουχα σου και θα πας να κάτσεις στη καρέκλα εκεί ... Θα παίρνεις σέξι πόζες και εγώ θα αναλάβω τα υπόλοιπα ...

Πολύ καλλιτεχνική και ωραία η ιδέα σου ... Να σε ρωτήσω ;;;

Ρώτα με ότι θες ...

Τις φωτογραφίες που θα τραβήξεις με εμένα θα τις εκθέσεις κάπου ;;;

Λέω να τις κρατήσω για μένα ... Να ξεκινήσουμε ;;;

Ναι ...

Σηκώθηκαν από τον καναπέ ...

Από εκεί έχει παραβάν για να γδυθείς ...

Δεν έχω θέμα ... Είπε και ξεκίνησε να γδύνεται μπροστά του ... Εκείνος τη παρατηρούσε από πάνω μέχρι κάτω ... Στο τέλος έμεινε με τις γόβες της και με το κόκκινο σέξι σετ εσωρούχων που φορούσε ... Κοίταξε προκλητικά τον Ζήση ... Εκείνος της έκλεισε το μάτι , ενώ ένιωθε τον ανδρισμό του να διαμαρτύρεται σιγά σιγά ... Έλεγξε τη μηχανή για τις τελευταίες λεπτομέρειες και είπε στη Νάντια να πάει να κάτσει στη καρέκλα για να ξεκινήσει η φωτογράφιση ... Εκείνη τη στιγμή ο Ζήσης να είναι πιο άνετος , έβγαλε τα παπούτσια του ...

The comeback of hot milf ©Where stories live. Discover now