ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ : ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΚΡΑΙΟ ΕΡΩΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ... ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ...
Τα τηλεφωνήματα έγιναν ... Τα αγόρια θα περνούσαν καλά φτάνει να ήθελε και η Νάντια ... Τη Νάντια τη πήρε τηλέφωνο ο Φίλιππος και της πρότεινε να βγουν μασί για ποτό με τον Ζήση ... Εκείνη δέχτηκε αμέσως ενθουσιασμένη ... Ο Φίλιππος θα πέρναγε να έπαιρνε τη Νάντια με το αμάξι του από το σπίτι της και θα συναντιόντουσαν για ποτό στο μπαρ που θα τους περίμενε ο Ζήσης ... Για τη συνέχεια τα αγόρια θα είχαν να προτείνουν κάτι καυτό στη Νάντια ...
Έφτασαν στο μπαρ αγκαλιασμένοι ... Ο Ζήσης ήταν ήδη εκεί και τους περίμενε ... Τους χαιρέτησε με χαρά και ήταν ιδιαίτερα διαχυτικός με τη Νάντια ... Ο Φίλιππος δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα με αυτό , καθώς χάιδευε τα μαλλιά της Νάντιας και χούφτωνε διακριτικά τα οπίσθιά της ... Παρήγγειλαν τα ποτά τους και κουβέντιασαν για διάφορα θέματα ...
Η Βραδιά περνούσε πολύ όμορφα ... Μετά τα μεσάνυκτα το μπαρ είχε βάλει τέλειες μουσικές επιλογές ... Η Νάντια ήθελε να χορέψει με τον Φίλιππο , αλλά εκείνος της αρνήθηκε ... Παρέσυρε τον Ζήση σε ένα ξέφρενο αλλά συνάμα ερωτικό χορό ... Ο Φίλιππος απολάμβανε το θέαμα να χορεύει η Νάντια με τον κολλητό του ... Κάποια στιγμή σταμάτησαν να χορεύουν ... Ερχόμενοι προς το μέρος του Φίλιππου ο Ζήσης έκλεισε το μάτι στο Φίλιππο και ο Φίλιππος έδωσε την έγκρισή του ... Ήταν η στιγμή που θα πρότειναν στη Νάντια να πήγαιναν κάπου να περάσουν καλά οι τρεις τους ...
Νάντια έχεις κάνει ποτέ βραδινό μπάνιο στη θάλασσα ;;; τη ρώτησε ο Ζήσης ...
Όχι , δεν μου έχει τύχει ... Αλλά θα το ήθελα πολύ ... είπε με νόημα απευθυνόμενη και στους τρεις ...
Ούτε εγώ έχω κάνει Νάντια αλλά δεν θα αφήσω την ευκαιρία να πάει χαμένη ...
Να πιούμε τα ποτά μας και να πάμε σιγά σιγά ... είπε ο Ζήσης ...
Βρε σεις δεν έχω μαγιό ...
Τα μαγιό δεν είναι απαραίτητα ... της είπε ο Φίλιππος και της έκλεισε το μάτι πονηρά ...
Έφτασαν στη παραλία με τα αμάξια τους ... Ο Ζήσης είχε προνοήσει για όλα ... Κατέβηκαν από τα αμάξια τους , τα κλείδωσαν και έβγαλαν τα παπούτσια τους ... Ήταν μια γλυκιά και ζέστη βραδιά ... Η θάλασσα ήταν ήρεμη και πάνω της καθρεπτιζόντουσαν τα αστέρια και το φεγγάρι δίνοντάς της μια ασημένια λάμψη ... Ο Ζήσης κράταγε δύο τεράστιες πετσέτες παραλίας ...
ČTEŠ
The comeback of hot milf ©
FanfikceΜια ερωτική ιστορία πάθους , απωθημένων και επιθυμιών ... Αυστηρώς Ακατάλληλη ... Περιγραφή εντός του βιβλίου ... ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ... Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΩΤΙΚΩΝ/ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΩΝ ΣΚΗΝΩΝ ΚΑΙ ΑΣΕΜΝΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ... Κ...