"biyy,semalam sape yang kol,unknown
je,ada apa2 ke?" soal Jihyo yang sedang menyediakan Si an ke sekolah memandang suaminya yang sibuk memakai tie."takde sape la,partner business katanya nak labur dalam business biy,"lirikan mata Jimin memandang Jihyo yang melihatnya lalu senyum manis,seusai melihat Si an siap segera dia memaut tangan kecil Si an dibawa turun.
"mari si an hari ni daddy balik awal,jadi tunggu daddy tau,sayang saya nak pegi dulu nie,duduk rumah Diam2 tau,sayang awak,"Jimin menarik lengan Jihyo agar rapat dengannya lalu dicium lembut bibir mungil Jihyo Setelah memberi nasihat.
"Iya hati2,si an sayng bye nnty Mami buat makanan kegemaran
kamu iya sayang kamu,"Jihyo mencium lembut dahi Si an setelah itu Si an melambai pergi.><
"Selamat pagi Tuan Jimin,ada orang nak jumpa tuan di dalam,da lama dia tunggu,"maklum PA Jimin menyatakan tetamu yang sudah lama menanti dirinya.
"siapa tu,perempuan ke lelaki,"soal Jimin yang masih berdiri di kaunter PA-nya."ouh,perempuan katanya Lisa manabon,itu je,"maklum PA Jimin lebih lanjut segera Jimin memasuki pejabatnya dan dilihat gadis yang duduk di kerusi kerjanya sambil memegang bingkai gambar.
"what you doing here miss Lisa,and what you want?"soal Jimin memandang mata cantik gadis bernama Lisa itu.
"Hihi,hey relax Mr.Park I just want to say miss you so much that's all,anything alright my dear,"gadis itu bingkas bangun sambil mengikik suka.Jimin sudah memandang tajam.
><
"Ya tuhan kenapa kaca ni bole jatuh pula sedangkan aku letak di meja,rasanya sipi je kot,"Jihyo mengutip serpihan kaca yang jatuh tadi tak disangka tangannya luka dan dadanya senak.
"arhh,sakitnya ke-napa dada ni sakit,ya tuhan hindarila dari segala kecelakaan ini,"Jihyo yang masih sakit itu bangun secara perlahan sambil berpaut pada meja di hadapannya.Jihyo cuba bergerak secara perlahan untuk mengambil peti kecemasan.
Seusai berehat seketika segera di kemas ruang tamu yang berselerak tadi,dia cuba berfikir positif dari apa yang berlaku tadi.
Sorry dear for the short part 😀
'I try not to be anger with you,I try but my heart can't stop to give bad word for you lying me,stop please 💔'
To be continued...
💞 💞
YOU ARE READING
(č) Cheated Husband💖
FanfictionSuami yang sering bagi kebahagiaan di hadapan ku kini curang di belakang aku apa perasaan kau-송지효 Dengan perwatakan diberi hadapan ku sangat bahagia tetapi siapa sangka di sebalik perwatakannya tu ada penipuan... Aku Song jihyo ialah wanita yang di...