Lisa yang melihat perkarangan rumah Park mula memerhati sekelilingnya.seusai itu matanya tertacap pada gadis yang sibuk menyiram pokok ditepi rumahnya.
"wow,gorgeousnya bini jimin,kalau la dia tau sape aku,is far and be bigger trouble,hehh tapi takpe slowly aku show depan dia,"setelah itu keretanya meluncur laju di jalan.
><
"haihh,semalam pun balik lambat,takkan hari ni pun,banyak sangat ke keje awak,"soal Jihyo dengan muka cemberutnya.
"iyala sayang meeting dekat luar dengan client,pastu timbunan kat atas meja kerja jangan cakap memang banyak sangat,"bilang Jimin seusai membetulkan suit langkahnya ke Jihyo yang memandang lantai.
"Sayang saya janji lepas selesai je semua ni saya akan layan awak ngan sian,Hmm,"pujuk Jimin untuk menyedapkan Jihyo.
Jihyo melihat Jimin dengan senyuman, "iyala,saya okay je saya kenala faham awak juga yang mencari rezeki,banyak juga da awak buat,gomabda uri yeobo," Jihyo memaut perlahan pipi Jimin lalu mengucupnya.
"Hah,tu je mana boleh nila sayang,uuu..."Jimin memandang Jihyo lalu menjuih kan bibirnya minta dikucup situ,Jihyo tergelak suka lalu menepuk manja bahunya.
"banyakla awak,sudahla pergi kerja,"Jihyo membetulkan perlahan rambut 'cantik' Jimin.Jimin pula sudah memandang Jihyo tidak puas hati.
"ishhh,awak ni kan kalau awak taknak takpe biar saya-,"Jimin menekup pipi Jihyo lalu mengucupnya berkali sehinggalah mereka ketawa suka.
><
"waw,I see you pretty wife Mr.park,didn't you want to intro myself to your wife,hehe actually I pergi sana tadi saja lihat kawasan tu,"Lisa duduk sambil menyilang kan kakinya iya sekarang dia merasa dirinya mampu mengawal lelaki di hadapannya.
"how-,I da warn you Lisa please respect my life,don't you stare my wife like that anymore,if you come just tell that you can go miss Lisa,"berang Jimin tetapi dikawal riaknya.
"waa,-mm,tonight I make some lit party,so I want you join Jimin,as possible but you know if you too pun,you memang kena datang kan,"Lisa memainkan keningnya dari riaknya sahaja sudah angkuh.
"nope,I taknak pergi,I ada candle light ngan isteri I,so I tak bole pergi,sorry Lisa,"Jimin masih setia memandang kertas kerjanya,iya dia berjaya buat Lisa geram,siapa sangka gadis cantik dan seksi itu merapati dirinya.
"it's okay,Mr.park I don't wanna fight with you,Macam yang I cakaplah you the player 1,I player 2 and your wife player 3,as possible I can take you at house and get permission from you wife,easy,"Lisa mengikik suka dengan tatapan tajam Jimin.
"stop it Lisa,yaaa I go,kalau you suka i pergi,puas,"Jimin mengeraskan rahangnya lalu bangkit dari
dari kedudukannya."waa,okay so I wait,bye baee,"seusai Lisa beredar segera Jimin menlonggarkan tali lehernya,lalu membaling kertas di tangannya,serabut sungguh!
"I'm sorry dear,"
To be continued.....
💞 💞
YOU ARE READING
(č) Cheated Husband💖
FanficSuami yang sering bagi kebahagiaan di hadapan ku kini curang di belakang aku apa perasaan kau-송지효 Dengan perwatakan diberi hadapan ku sangat bahagia tetapi siapa sangka di sebalik perwatakannya tu ada penipuan... Aku Song jihyo ialah wanita yang di...