7-시작 계획⌚

315 50 3
                                    

Jimin yang kelihatan sibuk itu diperhatikan,kemudian ditoleh kepala dek bunyi luar yang bising.Lisa tersenyum setelah Jimin melihat kedatangannya.

"why you look me like that,Mr.park,"Lisa mula melangkah memasuki ruangan pejabat Jimin dia berjalan ke arah Jimin yang memerhati dirinya sedari tadi.

"what are you doing here Lisa,please I'm busy today,so don't disturb me,"Jimin bangkit setelah Lisa berada di hadapannya lalu memandang gadis cantik itu.

"ouh,look at you so afraid,I tak nak ganggu you pun tapi iyala tengok You macam tak okay je and yeah balik ni you singgah la rumah I jap something urgent want talk,"Lisa memainkan jarinya di bidang dada Jimin.

Manakala Jimin sekadar membiarkan sahaja gadis itu memain dadanya."tengokla nanti I call you Kalau I singgahla,"kemudian Jimin menahan tangan Lisa dari buat begitu.

"mm,okay la apa2 nanti you call I,miss you,"Lisa tersenyum suka setelah Jimin juga turut membalas senyumannya lalu terus berlalu keluar.

><

Setelah selesai Jimin siap memfailkan kerjanya segera dia mengemas mejanya untuk pulang.Langkahnya terus diaturkan ke parking kereta.
Pintu kereta ditutup sebelum Jimin menghidupkan enjin kereta dia mengeluarkan telefon untuk menghubungi seseorang.

"I Otw rumah you,you cakap ada something nak dicakapkan,-okay,"telefon diletakkan setelah selesai menghubungi lalu terus keretanya dihidupkan,untuk ke rumah Lisa lalu keluhan kecil dikeluarkan.

><


"waaa,lajunya you bawa,masukla dan duduk dekat situ i pergi buat air sekejap untuk You,"Lisa membuka pintu luas untuk diberi ruang Jimin masuk lalu menutup kembali.Lisa melangkah ke dapur untuk buat air tetapi pergelangan tangannya ditahan Jimin.

"Tak perlulah,you cakap je apa yang you nak cakap tu,i nak balik lepas ni,"Jimin melepaskan pergelangan Lisa kakinya melangkah ke ruang tamu,seusai melabuhkan punggung dia melonggarkan sedikit tali lehernya.

Lisa mencemberut lalu langkahnya ke arah Jimin dan duduk di sebelahnya."sebenarnya i saja suruh You datang,sebab da lama you tak datang,bcoz i Miss you I think you must come,"Lisa mula memeluk Jimin.

Jimin yang terkejut dengan perbuatan Lisa mula melepaskan pelukan,"stop it Lisa,what you want to tell me actually,I don't want play something with you if you don't want talk,I balikk,"Jimin bangkit lalu melangkah ke arah pintu utama tetapi Lisa mula memeluknya dari belakang.

"seriously I rindu you so much,just spend time with me,please only 3 hours,please Jimin-his kk,"Lisa mengeratkan lagi pelukannya dan menangis di belakang Jimin.

Jimin mula mengeluh,"only 3 hours right,lepas tu i balik,"Jimin mula melepaskan pelukan Lisa lalu di balikkan tubuhnya dan dia pula memeluk Lisa manakala Lisa tersenyum menang.

"I keep my warm heart to don't want cry but I can't hold because our memory 🎞️,"

To be continued.....

💞 💞

(č) Cheated Husband💖Where stories live. Discover now