Sejak kebelakangan ini Jihyo sering mengelakkan diri dari Jimin,tidak lagi tidur sebilik makan bersama seakan baginya Jimin tidak wujud.
"Jihyo-,sayang tunggu,awak da kenapa asyik nak mengelak je"Jimin cuba menahan Jihyo tetapi ditepis laju.Jihyo tidak mahu memandang Jimin baginya sungguh jijik untuk melihat suaminya sendiri mencurangi nya.
"saya tak rasa nak cakap dengan awak sekarang jadi,jangan cakap dengan saya,"Jihyo berlalu pergi jauh dari Jimin yang langkahnya dituju ke Si an di ruangan.
"aku ada salah ke,sampai macam tu sekali dia tolak aku,"Jimin tidak tahu mahu buat apa terus berlalu keluar tidak tahu ke mana tujunya diarahkan.
><
"kenapa you ke sini,bukan you kata ada spend time dengan family you ke..,"soal Lisa melihat kedatangan Jimin tiba2.Jimin mengeluh panjang lalu memandang siling rumah Lisa yang kosong tu.
"Agak2 you sampai bila you bole tunggu I Lisa,I rasa da tiba masanya I kena jujur dengan Jihyo ke,"soal Jimin yang masih setia memandang siling kosong itu.Lisa senyum senget setelah mendengar kata2 Jimin.
Langkahnya menghampiri ke arah Jimin,"i rasa tak perlu kot,sebab takut nnty dia meroyan You yang susah as better you just slowly Untuk bagitau dia,I tak kisah I tunggu you je,"Lisa menyandarkan kepalanya di dada Jimin,iya dia bakal menang tidak lama lagi.
Jimin memejamkan matanya serabut mahu difikirkan,dia tahu jika Jihyo mengetahuinya pasti dia akan terluka dan dia sedar dia seorang suami tidak berguna untuk Jihyo.
><
12:00am
Seusai melangkah memasuki rumahnya terlihat Jihyo masih di dapur tidak tidur.Langkahnya dituju ke arah dapur.
"Sayang tak tidur lagi ke,buat apa tu,"soal Jimin yang menyandar kan lengannya di tepi dinding sambil melihat Jihyo sibuk menyusun mangkuk yang ada.
Jihyo sekadar mengerling sahaja,Jimin yang kurang enak itu menghampiri Jihyo lalu melutut untuk membantu tetapi dihalang jihyo..
"tak perlu saya bole buat sendiri,awak buat hal awak je,"Jihyo menepis tangan Jimin,Jimin yang terasa cabar itu mula menahan Jihyo dari membuat keje,meronta 2 Jihyo minta dilepaskan akhirnya dia mengalah lalu memandang Jimin tajam.
"awak ni da kenapa sayang,awak buat saya takut la sayang,cuba jangan mengelak dan ada dengan saya,boleh tak,"Jimin merayu dengan muka sayunya,Jihyo memandang Jimin dengan menahan sebak ingin saja dia menampar suaminya itu.
"baik awak dengar sini,saya tak taula kalau awak hadam ke tidak,awak tak rasa nak bagitau saya apa2 ke,sampai bila,"Jihyo mengerjap rahangnya setelah itu dia melepaskan tangannya dari terus dipegang Jimin,lalu beredar dari situ.
Jimin sekadar terkaku diam,dia rasa pelik apa yang dikatakan isterinya.
Tbc
"this way I left you..."
2more last...huhu maaf untuk Update yang sangat lama...terhiatus plk
💞 💞
YOU ARE READING
(č) Cheated Husband💖
ФанфикSuami yang sering bagi kebahagiaan di hadapan ku kini curang di belakang aku apa perasaan kau-송지효 Dengan perwatakan diberi hadapan ku sangat bahagia tetapi siapa sangka di sebalik perwatakannya tu ada penipuan... Aku Song jihyo ialah wanita yang di...