9-다시 봐라🌫️

296 46 5
                                    




"Mami mana dady kata nk balik da sehari tak balik ni,"Si an yang leka main fon tu mula berbicara,Jihyo yang melihat anaknya itu sekadar mengeluh.



"iyala Sian mami tak tidur satu hari gara2 dady kamu,sbb smlm dady kamu kata dia banyak kerja jadi kita kenala faham,"Jihyo mengusap rambut Sian,matanya tertacap tv drama.



Dingdongg!



Jihyo segera berlari untuk buka pintu,seusai membuka matanya membuntang melihat Jimin yang tidak sedarkan diri sambil dikendong gadis yang pernah dilihatnya.



"mana nak letak dia ni,cepatla berat tahu tak,You nak ternganga sampai bila di situ,"Lisa mengerling Jihyo yang masih berdiri tercegat,Jihyo kembali membantu gadis di hadapannya untuk membawa Jimin ke bilik.



Seusai meletak Jimin,Lisa meniup rambut bang nya,Jihyo pula masih membetulkan kedudukan Jimin.Lalu memandang Lisa dari atas ke bawah sungguh cantik gadis di hadapannya.



"cik maaflah,mari minum sebentar kesian cik mengangkat suami saya,yang tak sedarkan diri ni,"Jihyo mempelawa Lisa untuk minum di rumahnya.Lisa berkira mahu menolak tetapi dia ada something nak bagi tau juga.



><


"macam mana cik nampak suami saya, maaflah saya bertanyakan itu pula,nama cik apa ya,"Jihyo menanyakan soalan kepada Lisa.


"keluar samala,kita orang keluar semua,semalam ada party business jadi we all make a some party,so you husband the biggest customer jadi Dia kenala turut hadir,"Lisa mula menghirup tetapi di sebaliknya dia tersenyum sinis.



"ouh,iyake tahniah,tapi party tu,buat dekat mana sampai suami saya mabuk macam tu,dia takkan minum kalau nk balik,"soal Jihyo,Lisa bagaikan suka dengan soalan Jihyo.



"kelab,we make at Club,jadi dari sanala dia mabuk lagipun mereka juga turut mabuk so I tolongla hantar kan jimin iyala malam tadi katanya nak balik,tapi dipaksa minum,"Lisa tersenyum suka dengan riak Jihyo.

"ouh,macam tu ke,"Jihyo sekadar senyum kekok untuk menyembunyikan kesangsiannya.Lisa yg malas mahu lihat drama bingkas bangun.


"Thanks make delicious tea for me,Mrs.park,"Lisa keluar dengan segera seusai itu,Jihyo memerhati Lisa yang semakin hilang,dia rasa ragu2 dengan gadis itu seperti ada sesuatu sahaja.




'5 days more.....'


To be continued....


💞 💞

(č) Cheated Husband💖Where stories live. Discover now