6-립스틱💋

319 48 5
                                    


"banyaknya semalam awak minum,ni air madu saya buatkan,biar kurang sikit sakit kepala tu,"Jihyo yang beriak risau mengelus perlahan belakang suaminya.

"mana ada saya minum banyak 2 teguk je,itu pun kena paksa Taehyung ngan Jhope,"Jimin meneguk habis minuman yang dibuat Jihyo sambil mengerling melihat isterinya itu.

"Iya jela tu,eh- jap apa dekat bibir awak tu biar saya tengok,ma-can lipstick takkanlah awak cu-,"ayat Jihyo tergantung setelah Jimin menjeling tajam.

"awak ni tengoklah tu mula nak fikir bukan2 la tu,ni semalam saya main game ngan dia orang pastu saya kalah dendanya kena pakai lipstick,tu yang ada kesan lagi,"Jimin dengan tenang membalas tatapan tajam Jihyo.

"mmm,entahla sangsi sikitlah,tapi kalau awak da cakap camtu takpela,-da pergi mandi pastu turun makan ni alang2 awak cuti kan,tolong hantar Si an kelas taekwondo,saya ada hal sikit,"Terang Jihyo setelah suaminya bangkit dari katil.

"yela,"Jimin melangkah ke arah tualanya digantung lalu mengambil setelah memastikan Jihyo keluar Jimin kembali mengeluh."haa,maafkan saya sayang,"Jimin meramas rambutnya geram.




><




"Wei jimin,hyung ada something nak cakap,so lepak cafe bawah la,"jengah namjoon dan itu mengejutkan Jimin yang sibuk dengan telefonnya.[langgardindingterus].

"Hyung terkejut aku,ada apanya penting sangat ke tu sebab jap lagi aku ada meeting so tak bole lama,"Jimin memandang Namjoon pelik.



><


"Terima kasih,- Jimin hyung nak tanya ni,pasal Lisa,kau stay hubung dengan dia ke sebab semalam dia ada dekat penthouse suga,"Namjoon memandang Jimin tidak puas hati.

"mana ada da,kita orang business partner je,aku suruh dia ikut sebab kerja juga,sudah la hyung tak perlu risau benda lepaskan Is past,"Tenang Jimin bicara walhal hatinya sahaja tahu degupan laju itu.

"kalau kau cakap camtu okayla,cuma fikir la Lisa tu macam mana dulu dengan kau dan kau pun da ada family,skang fikir family Kau je,I know Lisa she very clever and behave yourself,Jimin," berbaur amaran diberi Jimin,Jimin sekadar senyum hambar.



"I trust you more but you kill me slowly-slowly and hurt me,that's why I must kill you before you kill it's too,💔"



Actually,miss tak tahu la memang musim tu kena pula dengan story Miss tentang di curangi,but this situation make miss awkward bcoz the truth story artist married life

So korang rasa Miss kejam ke,nak buat story ni,sebab iyala the story line is very different dari real punya.so for miss la Jika korang kena cheat pergila jumpa yang jantan jangan betina sbb jantan yang buat hal kan then kalau agak2 rasa nak bincang,bincanglah kalau tak perhambat jaa ngan kayu besbol senang.



Peluang pertama jagala elok2,masuk peluang kedua hargai la kalau tak Takpela angkat kaki jalan. 👌


To be continued....

💞 💞

(č) Cheated Husband💖Where stories live. Discover now