Jihyo yang baru selesai menghantar Si an mula merancang untuk ke pejabat suaminya.Lalu keretanya meluncur laju ke pejabat Jimin.
Seusai sampai Jihyo mula mengingatkan kata2 Reena,dia tidak bole mengalah dia akan terus kuat untuk hadapi lebih lagi dari ini.
><
"Jimin ada di dalam ke,"soal Jihyo kepada PA Jimin di mejanya,"ouh,ada puan tapi dia ada client skang,"PA Jimin menundukkan kepalanya seakan takut jika Jihyo mengetahui.
"ouh iyake,takpela saya duduk dekat situ dulu tak lama kan,"Jihyo tersenyum manis manakala PA Jimin membalas."iya puan,duduk dulu saya buatkan air ya,"seusai itu terus sahaja PA Jimin membuatkan Jihyo air.
><
"Okay la you,sa settle Kan,nnty malam you dtang tau I ada masak sikit,bye bye,"terus Lisa keluar dari pejabat Jimin,Jimin menghantar dengan matanya sahaja.
"make sure you,adakan masa dia dengan i okay,I akan selalu datang untuk check my business,"Lisa memaklumkan dan ingin berlalu pergi tetapi dihalang.
"are you Lisa,"soal satu suara membuatkan Lisa menoleh ke arah suara tersebut.Lisa tersentak gadis yang menegurnya adala Jihyo,Jihyo mengekalkan riaknya dengan tiada senyuman.(hope korang faham maybe Lisa pakai spek)
><
"you ni business Jimin ke,iyala sbb you suruh PA dia ubah schedule lagi,"soal Jihyo kepada Lisa yang menghirup minumannya.
"yeah,ma'am I just want to know my business just don't you worry,"Lisa tersenyum sumbing sengaja dilihat reaksi Jihyo.
"ouh,maaflah kalau awak rasa business awak penting just think your business and don't try to seduce my husband,"Jihyo berdiam sedari tadi akhirnya meluahkan jua isi hatinya tidak tahan diganggu mimpi ngeri.
"ouh yeah,I think you change you personality first ma'am that's why you husband can't see you even you try to change,"Lisa menyakitkan lagi hati Jihyo.
Jihyo menyimbah air ke muka Lisa setelah tangannya laju mengapai,Lisa yang terkejut dan bangkit,"ahhh,what's wrong with you ma'am,"Lisa menengking Jihyo.
"hei,Kau dengar sini bebaik ya,kalau kau stay nak seduce laki aku tak teragak aku buat lebih dari ni,faham,"Jihyo terus berlalu keluar puas memarahi Lisa.
"what the fuvkk,she think can do anything get the loser you are,"segera Lisa berlalu keluar dari kedai setelah dirinya dijadikan perhatian orang.
"haa,apa personaliti aku kau usik,dia ingat dia pakai macam bapok aku pun nak terikut,excuse first dasar perempuan jalang,haaaa,"pekik Jihyo mengabaikan sekeliling yang memerhati dirinya.
"2days more...and over,"
To be continued.....
💞 💞
YOU ARE READING
(č) Cheated Husband💖
FanfictionSuami yang sering bagi kebahagiaan di hadapan ku kini curang di belakang aku apa perasaan kau-송지효 Dengan perwatakan diberi hadapan ku sangat bahagia tetapi siapa sangka di sebalik perwatakannya tu ada penipuan... Aku Song jihyo ialah wanita yang di...