#12

19 2 2
                                    

'OMG daar isie Miley! snel kleed je aan! je toekomstige liefde is er!' ik lach en trek iets uit mijn sinds gister ingelade kast, een spijkershort met een zwart topje en een kort spijker vest. als ik klaar ben word er op de deur geklopt. Steffie rent naar de deur en gooit hem open 'Heeyy!' schreeuwt ze in Louis gezicht, ik lach zachtjes en zwaai zwak naar Louis en de rest.

Niall komt naar binnengerend en springt op me. Steffie loopt ondertussen naar buiten, knipoogt snel naar me en trekt de deur achter zich dicht. 'Miley! how are you? you looking good girl! can we bring you already back home? i mean our home, our home is your home! girl you looking good! i think you are better! than we go to our home, what your home is, and then we gonna play games and that stuff! we can go to a movie if you want to! and we can go to the zoo! omg i love the zoo! That cute little monkeys are so cute! and then we are going- 'Niall you are a monkey! shut up!' roept Zayn naar Niall, Niall stapt van me af. Louis stapt op me af en trekt me overeind van de vloer en geeft me een knuffel, woow dit voelt goed, zo goed! Na een tijdje laat hij me los en drukt een kus op m'n voorhoofd. nee! niet los laten!! alsjeblieft nog eventjes. 'everything alright?' vraagt Louis als hij mijn gezicht ziet, ik zal mijn gezichtsuitdrukking even beschrijven: moe, bang, verward, verdrietig, boos en hongerig. 'nothing, i'm just hungry so yeah... i'm gonna eat.' 'i'm going with you!' schreeuwt Niall, fack Niall shut up! ik heb koppijn! 'yeah me to' zegt Louis ondertussen dat hij me onderzoekend aankijkt. ik knik en met zn drieen lopen we naar de ziekenhuiskantine. natuurlijk eet ik bijna niks, ik kan bijna niks eten aangezien ik alles uitkots! klote ziekte! met zn drieen lopen we weer naar mijn kamer, die ondertussen al aardig vol staat en hangt met ballonnen en slingers, ik kijk me heen, aan alle ballonnen hangt een kaartje met een lieve tekst erop. ik heb eigenlijk nog geen een tekst gelezen, maar ik voel me vandaag beter dus ik ga het vandaag eens doen! 'boys! i know what we going to do today!' zeg ik lachend. en daar zitten we dan, ik zit in mijn bed en de jongens zitten er omheen. ik lees een van de vele teksten voor van een van de kaartjes van de ballonnen, de jongens kunnen de nederlandse teksten niet lezen dus ik moet ze allemaal voorlezen, dat lukt natuurlijk niet zonder dat er een snik mijn mond verlaat. 'that's why you got to be better! kisses from the sweetest, hottest, funniest, little Jamie' lees ik hardop voor aan de jongens. Louis geeft me een nieuwe aan 'it's from Emelie' ik slik, 'Are you sure Lou? because i don't think she will send me a letter with a balloon so...' 'yeah i'm sure, look' hij laat me de brief zien die aan de beren ballon is vast geknoopt met een roze lintje. ik begin met lezen in m'n hoofd. 'read it loud!' zegt Harry, Liam die naast hem zit mept hem tegen zijn hoofd, ik slik en knik, Louis pakt mijn hand vast, 'you don't have to read it Miles.' ik schud mijn hoofd en begin het hardop voor te lezen in het engels aan de jongens. 

~Dear Miley,

yeah i know, i never been that sister that you wanted, i did horrible things. but now, you're in the hospital, and i can't be there for you because you don't want it, i cried days long, i want you back, i want you in my life again, i want us in my life again, us as sisters, us as friends. we are going togheter find our parents, because i got some bad news yesterday. well... i think you çan better sit down. i got a message from the police, they are not longer gonna search for our parents, they don't think they gonna find them, so yeah, that was the bad news. i'm gonna search them now, with or without you, i'm gonna find them, i think we gonna find them earlier when yoy help me to find them, but you're in the hospital, when you are back home than we gonna find them togheter, no matter what. i love you my little sister, i always did.

xxx you're twin sis, Emelie~

tranen stromen over mijn wangen, niet door de 'lieve' woorden van Emelie maar omdat er niet meer naar mijn ouders gezocht word, Louis komt naast me op het bed zitten en knuffeld me. 'i'm never gonna see them anymore, i never can hug them, i never can tell that i love them! i fucking hate my life Louis!' snik ik in zijn trui, hij aait met zijn hand door mijn haar en sust me.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 27, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

my life (Dutch 1D fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu