~Love only the guy who give you love, love only the guy who give you hope, love only the guy who give you happyness, and only that guy is your daddy.~
Even een quote :) gewoon omdat het kan en ik zelf altijd vrolijk word van quotes :) Maar ik ben ook gelijk zo lief om er een nieuw hoofdstuk bij te doen ^^ yeahh
~In mijn super coole Roy Donders juichpak kom ik de trap af gestormd, ik ren naar de bank en pak de afstandsbediening van Louis af, ik zap nar het wk en zie dat ze net bezig zijn, Nederland tegen Chili. 'hey! We were watching that movie!' Zegt Niall verontwaardigd, 'well i'm sorry but i want to see this, and i know that you guys all love soccer so..' de jongens maken een instemmend geluidje.
'De bel gaat' zeg ik vergetend dat de jongens geen Nederlands verstaan 'the bell is ringing' zeg ik dan maar in het slechtste engels dat er bestaat. Haha je bent soms ook zo'n sukkel he Miley! what he! wie zei dat? o man ik begin echt gek te worden... Dat was je al! o ja.. ach dan word ik nog gekker... Is er eigenlijk al iemand de deur open gaan doen? nee volgensmij niet nee... misschien moet je even wakker worden en stoppen met dagdromen dan kan je kijken, en trouwens je begint echt gek te worden... hoezo? je praat met je eigen gedachtes -,-"
Ik kijk om me heen, niemand te zien. de tv staat uit en ik lig op de bank, opeens word ik kotsmisselijk en ren naar de wc, fack waar is da ding ergens beneden? Ik ren naar boven naar mijn badkamer en zak voor de wc op de grond. 'Miley? Everything okey?!' hoor ik Louis bezorgt vragen. 'euhm yeah i just brush my teeth!' beantwoord ik maar zijn vraag, 'Miles seriously I heard you puke!' zegt hij met een droge stem. 'that was the toilet he did weird!' Verzin ik, 'Miley don't lie to me! you got to tell me everything! that's what the doctor said!' 'but i hate that fucking doctor! i hate this fucking cancer! i hate my life!
JE LEEST
my life (Dutch 1D fanfiction)
FanfictionIk loop door de stad met Quinty, opeens sta ik stil, Quinty kijkt me raar aan 'wat is er Miley?' vraagt ze, ik schud mijn hoofd en wil verder lopen, maar zwarte vlekken vormen zich voor mijn ogen, wat gebeurt er? ik voel me langzaam in elkaar zakken...