*5*

46 4 4
                                    

Aile demek sadece anne ve babadan oluşmaz.Bazen yeri gelir arkadaşlarımızda bizim ailemiz olurlar.Dertlerimize,sıkıntılarımıza derman olup mutluluğumuzu,sevincimizi paylaşırız.Tabi bu sadece doğru ve kalıcı arkadaşlıkta geçerlidir.Ben Aras ve Sıla gibi dostlukları asla bir daha bulamayabilirim iyi ki de onları tanımışım ve hayatıma almışım.Bir de Cem var onu da unutmayayım.

Okula gitmek için hazırlanma saatimin geldiğini ve beni tatlı uykumdan uyandıran alarmı gözlerim kapalı bulmaya çalışıyordum.Tam o sırada elim birinin suratına geldi ve tok bir ses çıktı.Kimin suratına tokat atmıştım ben.Hızla gözümü açtım ve tam dibimde gözünü tutan Cem'i gördüm.

"Bu ne ya.Sabah sabah tokat mı atılır kızım.Yetmez bu gel gözümü çıkar bir de tam olsun."

"Bana ne laf söylüyorsun ya dibime gelen sensin.Ne işin var benim odamda senin hem."

"Birileri uykusunu alamadı galiba hı."Babamın sesini duymamla hızla yataktan kalktım ve kocaman sarıldım.

"Günaydın babacığım."

"Ne o yiyeceğin azarları azaltmak için yağcılık mı yapıyorsun.Hiç sana yakıştıramadım Helen."Cem'e gözlerimi kısarak bakmıştım.

"Hah aferim Cem bak ne güzel hatırlattın.Kızım bu odanın hâli ne böyle.Daha geçen ay değiştirmedik mi ?"

"Evet haklısın baba ama ne yapabilirim ki yani Mia bir kedi ve onunda bazı ihtiyacları oluyor."

"Ne gibi.Tuvalet gibi ise evet haklısın bu bir ihtiyaçtır ama ihtiyacını kuma değil benim üzerime yaptı."Cem'e inanamaz bir şekilde baktım.Azcık sinirli gibiydi.

"O böyle bir şey yapmaz.Ayrıca onun tırnakları kaşınıyor.Ah sen kediyi terslersen tabi o da sana böyle davranır."

"Her neyse çocuklar geç kalacaksınız hadi hazırlanın akşam bol bol sohbet ederiz zaten."

"Cem bir yere mi gidecek?"

"Evet.Bizim şirketteki bazı dosyaları anlaştığımız şirkete götürecek."

"Haa tamam."Babam saçımı okşayıp odadan çıktı.Arkamı dönüp Cem'e baktım.

"O kediyi nerden buldun Allahını seversen Helen.Sabah bi kalktım üstüme işemiş bir de keyif yapıyordu yatağımda."

Kahkaha atarak yanına gittim.

"Ben o kediyi bizim arabanın altından bulmuştum sonra da bakmaya karar verdim.Ama çok tatlı değil mi?"

"Yaa ne demezsin."

***********************

Evden çıkmamın üzerinden tam 3 saat geçmişti.
Kahvaltıdan sonra Cem beni servise bindirmiş kendisi de şirkete geçmişti.

"Dün akşam nerelerdeydiniz Helen hanım."

"Cem geldi ben de onunla biraz sohbet falan ettim parkta.Sonra eve gittik."diyerek Aras'ın sorusuna yanıt verdim.

"Cem'e söyle de bize gelsin azıcık pes atarız şimdi sen bilmezsin böyle şeyleri yazık çocuğa canı sıkılmasın."

"Ne alaka? Bilmediğimi nerden biliyorsun?"

"Oynamayı biliyor musun gerçekten?"

Yiooo.

"Biliyorum tabiki"

"Iyi o zaman akşam bize gelin görelim bakalım gercekten de oynayabiliyor musun?"

KARİNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin