Arkadaşlar bu bölümde "Nisa Yılmaz" karakterinin hakkında olucak. Nisa aslında Aynur'un öz annesi ama bazı sebeplerden ötürü Aynur'u kız kardeşine veriyo.
Medya; Malefiz'in bir resmi. İçimden paylaşmak gildi.
Nisa'nın azından :
Tam odama giricekken Ayşe koşarak yanıma geldi.
-Anne o adi adamı bulduk. Şu an bodrum katta.
- Sonunda beklenen an geldi desene. O alçak ( elimdeki bastonu yere vurarak ) yaptıklarının cezasını çekicek.
Diyerek Ayşe'ye döndüm . Ayşe ile birlikte 3 kat aşağıya, bodruma indik. Ayşe önden gidip demir kapıyı açtı. Bende bastonumu yere sertçe vurarak içeri girdim.
- Kızlarım siz dışarı çıkın. Ben demedende içeri kimse girmesin.
Dememle içerideki 6 kız dışarı çıkıp kapıyı kapattılar. Bende kapının kapanmasıyla sandalyede baygın bir şekilde bağlanmış Demirhan'a doğru yürümeye başladım. Kırklı yaşlarında simsiyah saçlı, bildiğim kadarıyla mavi gözlü, iri yarı biriydi. Yanına geldiğimde yerde duran içi soğuk su dolu kovayı başından aşağı döktüm. Bir anda sıçrayarak ayıldı. Elimde duran kovayı yere fırlattım. Orta seviyede tutmaya çalıştığım sesimle;
- Demirhan Kılınç! Dünyaca ünlü bir avukat! ( Bastonu sert bir şekilde yere vurarak ) Milyonlarca kadına tecavüz eden ve satan bir vatan haini! Defalarca yakalanmasına rağmen hep delil yetersizliğinden dolayı serbest bırakılmış bir azılı suçlu! Şimdi söyle bakalım ölümün nasıl olsun?
Diyip bastonu sertçe yere vurdum.
- Nerdeyim ben? Sen kimsin? Ben ne arıyorum burda?
-Sana işlediğin suçları itiraf etmen için 2dk veriyorum. Kime çelışıyosan söyle.
- Bana bak. Neyi kastediyosun bilmiyorum ama bu söylediğin şeyler tamamen asılsız. Yerinde olsam beni serbest bırakırım. Sonuçta ben bir avukatım. Seni içeri attırmam bir telefonuma bakar. Ayrıca ben kimseye çalışmam... Sen para için kaçırdın beni demi... Şimdi anladım... Söyle. Ne kadar istiyorsun? Söyle veriyim.
Alçak adam ne olucak.
- Senden sadece işlediğin suçları itiraf etmeni istiyorum.
-Tamam zoru oynamayı seviyorsun (oturduğu yerde dikleşerek) ama ben naz çekemem. SÖYLE! Ne kadar istiyorsun? Söyle veriyim.
Bastonu sert bir şekilde yere vurdum. Artık fazla olmaya başlıyo.
-Yeter Demirhan. Yeter. Süren doldu ve beni ikna edemedin. Ben kimim Demirhan söyleyimmi? Ben Akrep'im! Senin gibi aşağılık adamların en büyük düşmanıyım. Bugün yaptığın bütün hatalarının bedelini ödüyceksin. Ölmek için yalvarıcaksını!
Demirhan dediklerimle birlikte az önce dikleşerek bana kafa tutmaya çalıştığı sandalyeye iyice sindi. Bende kapıya doğru yürüdüm. Kapıyı sert bir şekilde açtım. Kızlar masanın yanına düzülmüşlerdi. Hemen yanlarına gittim.
-Kızlarım o aşağılık adamı ölmekten beter edin. İçerdeki adamın kardeşlerimize neler yaptığını unutmayın. Anlaşıldı mı?
Hep beraber
-Anlaşıldı Anne!
Demeleriyle kızlarımın yanından ayrıldım. Hızlı adımlarla şirketten çıktım. Kapının hemen önünde duran arabama binip villama doğru sürmeye başladım. Villaya gelince aşırı yorgun olduğumdan direk odama çıkıp üzerimi değiştirdim ve kendimi yatağa attım.
Bu arada size kendimi tanıtmayı unuttum. Bana düşmanlarım Akrep der. Yanımda bulunan çalışanlar ve kendi kızım gibi görüp himayem altına aldığım kızlarım ise Anne der. Bunların dışında gerçek adım Nisa Yılmaz. Bana gerçek adımla sadece Aynur ve kız kardeşim seslenebilir. Aynur benim öz kızım. Onu doğduğu zaman mecburiyetten kardeşime verdim. Aslında böyle bir şeyi asla yapmazdım ama tahmin etmişsinizdir. Çevrem pek tekin değil. Kızımı korumak için çok şey yaşadım... ama ona değer. Belki bana hiç gerçek manada "anne" demiycek ama bunada şükür.
Ben hiç yapmamam gereken bir şey yaptım. Bunun bedelinide çok ağır çektim. Hiçbir zaman pes etmedim. Taki onunla karşılaşana kadar... O adam çok farklı... Kızımı ondan korumam lazım. Ben her ne kadar güçlü bir Bükücü olursam oluyum onu tek başıma yenemem.
Sırf bu yüzden Aynur o okula gitmeli ve en güçlü Bükücü olmalı. Ayrıca görevini yerine getirmek zorunda. Onun için çok zor olucağını biliyorum ama başka çarem yok. Bunu görevi ondan başka kimse yerine getiremez.
*****
Kayla Aynur'un öz annesinide böylece tanımış olduk.
Arkadaşlar hikaye için isim önerilerinde bulunursanız güzel olur. Çünkü isim bulmakta zorlanıyorum.
Benim aklımda ilerleyen bölümlerle ilgili güzel fikirler var. Ama sınavım çok yaklaştı. Bu bölümü sadece stresten birazda olsa kurtulmak için yazdım. Bu sınav benim için çok önemli. Yeni bölüm ne zaman gelir emin değilim.
Bu süre içinde umarım hayattan zevk alırsınız..
~Her şey dahil 628 kelime~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yürüyen Bela
FantasíaAynur'un karanlık geçmişi... Meriç'in sır dolu dünyası... Birbirine ezelden beri bağlı olan iki ruh... * * * Geçmişin ve geleceğin kördüğüm olduğu bir anda oldu her şey. * * * -Kanlı ölümlerin sebebi nasıl daha doğmamış bir çocuk olabilir? * * * ...