1.Bölüm

202 50 24
                                    

Medya: Aynur karakteri için.

Şu ana kadar tek dostum yanlızlıktı. Geri kalanlar ise sadece bir piyon. Ama artık degişicegim. Daha doğrusu zorundayım. Eger bu okuldanda atılırsam annem bu sefer benim başıma ikizleri ( annemin en kalıplı iki kuklası) salıcak.

Pışşık altın kaşık. Bende o göz varmı? Yok!

İt gibi kuyrugum sıra gelicekler. Aklı sıra benide kirli işlerine bulaştırıcak. Gerçi yeterince bulaştım ama benim sebebim vardı. Herşeyi kendimi savunmak için yaptım... Her neyse.

Ben derin düşüncelerimde bogulurken Ara'nın sesiyle kendime geldim.

Not: Arda cazip etme yeteneği olan sarı hafif uzun saçlı, sarı gözlü, sırık boylu bir öğretmen. Ukalanın önde gideni.

- Hazırsan sınıfa girelim.
- Sendemi geleceksin?
-Bu ders benim. Yani, evet. Sanırım ders programına bakmadın.
- Programda ders yazıyo. Öğretmen adı değil.
- Tamam sakin (ellerini havaya kaldırarak) sadece iletişim kurmaya çalışıyorum.
- Öğretmenler zili çoktan çaldı.
- Tamam Aynur anladım. (Elini indirerek)
- Bana adımla hitap etmemeniz için sizi uyardıgımı sanıyogdum. Ayrıca öğrencileriniz üzerinde güç kullanmamanız gerekir. Sonuçta kötü sonuçlar oluşmasını istemem.
- Peki. O zaman sınıfa gidelim.

Dedi ve kapıyı açıp içeri girdi. Bende peşinden girdim. Akıllı tahtanın önünde durdu. Bende yanına geçtim. Beklediğim gibi. Sınıf birbirine girmiş. Havada uçan, tavanda yürüyen, ışınlanan, objelerin içinden geçen... ve niceleri. Hepsinin tek ortak yanı ise hepsinde çeşitli aksesuar bulunması. Bildiğim kadarıyla bu aksesuarlar kişilerin güçlerini konturol etmesine yardım ediyo.

Diye düşünürken; Bizim sınıfa girdiğimizi farkeder sıralarına oturdu. Diğerlerinde Arda'nın konuşmaya başlamasıyla yerlerine geçti.

- Arkadaşlar öncelikle hepinize günaydın. Bu gün sınıfımıza yeni bir öğrenci katıldı. Ay- pardon Buzlu Ateş kendini tanıt ve boş bir yere geç.

Diyip öğretmenler masasına oturdu. Kılıbık ne olucak. Bir insana gülmek bu kadarmı yakışmaz. (Aslında yakışıyo ama benimde bir gururum var sonuçta.)

- Ben Aynur Kayla Şimşek. Diger bir degişle Buzlu Ateş. Öncelikle size şunu izah ediyim; bana adımla hitap eden sonuçlarına katlanır. Ayrıca ukala, haddini bilmez, küstah ve yüzsüz kişilerden nefret ederim... Şimdilik bu kadar bilgi yeter. Zaten ilerleyen zamanlarda daha iyi tanırsınız.

Diyerek en arka camdan taraftaki boş masaya oturdum. Ders edebiyatı. İç ses:

- Bu hocanın yılışıklıgının nerden geldiğini şimdi daha iyi anladım.
- Aynen öyle.

******

Derken ders bitti. Tam bende eşyalarımı topladım, çantanın fermasını çektiğim sırada herkes etrafıma toplandı. Abi ne yılışıklıgınınlar.

Sarı saçlı, yeşil gözlü. Yüzünde maske denicek kadar fazla makyajlı bir kız konuşmaya başladı.

- Denek Buzlu Ateş sensin. Okulun mafyası!

Bende o kızı biraz sinir ediyim diye sakin bir şekilde :

- Kısa kes. Karşında çocuk yok. Ne diyiceksen de sonrada defol git.

Diyerek çantamı sırtıma takıp ayağa kalktım. Anlaşılan birileri fena kaşınıyo.

- Orası Meriç'in yeri. Hemen başka bir yere geç.

Bir elimi belime, diğer elimide saçıma götürüp oynamaya başladım.

-Demek benim kim olduğumu bilmiyorsun. Yoksa benimle böyle konuşmaya cesaret edemezdin.

- Emin ol çok iyi biliyorum. Zaten o yüzden böyle konuşuyorum.

- Şimdi hatırladım. ( Elimi saçımdan çekerek parmaklarımı şıklattarak)
Seni daha önce görmüştüm. Sen o kızsın. Benim mekanımı basma cesaretinde bulunan ama kameraları halletmeyi unutan beceriksiz. Benden özür diliycene gelmiş ne diyo. Hadsiz! Bak bana kızım ( üzerine doğru bir adım atarak) ayağını denk al.Yoksa senin o eski hesaplarınıda keserim. Pahalıya patlar haberin olsun

-Bir kere ben oraya daha önce beni rahatsız eden bi herifin hesabını kesmeye gittim...

- Alp seni reddetti diye onu rezil etmeye çalışmadın yani.

- Seni küçük sıç...

Diyerek elini kaldırdı. Tam tokat atıca sırada elini tutup ters çevirdim. O da acı bir çığlık atdı.

- Birincisi; Buzlu Ateş olucak. İkincisi; o sıçanı sana yediririm...

******

Arkadaşlar eski hesabımda yayınladıgım bölümü ufak degişiklerle karşınızda.

Benden demesi. Hepiniz Ramazan'ı sevdiğiniz kişilerle geçirirsin :)

~Her şey dahil 560 kelime~

 Yürüyen BelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin