Hikayeye başlamadan önce 15 Temmuz şehit ve gazilerimizi birkez daha saygıyla selamlıyorum. Allah şehitlerimizin mekanlarını cennet eylesin. Allah bu millete birdaha böyle günler yaşatmasın!
Medya; Meriç bunu birisi için düşünüyo. Ama kim?
Meriç'in azından:
Duyduğum sesle birlikte hem nefes almak için hemde ne dediğini anlamak için durdum. Ellerimi dizlerime koyarak ayakta durmaya çalıştım.
-Artık sınıfa gidebilirsin. Ama unutma o kız önemli olabilir. Sakın bir salaklık yapıpda kızı kendinden soğutma.
-Başka bir şey varmı?
-Şimdilik bu kadar. Dediklerimi unutma.
Diyip ortadan kayboldu. Bu adamın da bu hareketi beni sinir ediyo. Ama burda ki en iyi insan o. Diye düşünerek doğrulup sınıfa doğru yürümeye başladım. Tabi siz şimdi kim bu kız diyosunuzdur. Orası süpriz olsun.
Derken sınıfa girmemle zil çaldı. Aceba geri mi gitsem dedim ama emire itatsizlik olmaz ayrıca zil çaldı. Mecbur giricem diyip sırama yöneldim. Sıramdaki kızı görünce "Kim bu kız. Buranın benim sıram olduğunu bilmiyomu" diye düşünürken sonradan jeton düştü. Geçen pazar ,izin gününde, gittiğim kafede gördüğüm kız olduğunu hatırlayınca adımlarımı sıklaştırdım.
O sırada kız da bana bakmaya başladı. Sanırım maskeye bekıyo. Büyük ihtimal. Diyerek yerime geçtim. Sanırım kız tanımadı. O zaman yüzümde maske yoktu. Tanıması imkansız. Diyerek kızın gözlerine bakmaya başladım. O da hemen önüne döndü. Ama ben garip bir şekilde her ne kadar önüme dönmek istesemde dönemedim. Sanki yüzünün her bir milimini ezberlemek istiyorum ama neden olduğunu bilmiyorum. Tıpkı ilk gün gördüğüm gibi hissediyorum. Cidden ne oluyo? Ah bi bilsem!..
Diyerek ders boyu yüzünü inceledim. O da farketmiş olucak ki kafasını bir kere bile bana çevirmedi. Abi bana ne olduğunu anlayan varmıdır aceba? Şu an hiç normal hissetmiyorum.Sanki ondan nefret ediyorum ama bir yandanda.. Ne bir yandan da? Sanane abi elin kızından s*ktir git geldiğin yere. Ulan insan için sesine küfredermi? Sen bana bile küfrediyosan Allah bilir teneffüste kıza ne dersin? Sana diyo olmam kızada diyeceğim anlamına gelmez. Şimdi, defol git! Abi biriniz değilki, hepinizi değişiksiniz. Ben gidiyorum. Hadi eyvallah! Umarım beni kovduğun için çok pişman olursun!
Artık iç sesimide kovduğuma göre z*Z*.. Bendeki şansında bukadarı. Şvval'in hemen yanıma geleceğini bildiğimden hemen kızın kulağına eğilip;
-Tam 5dk sonra binanın arkasında ol. Sakın gecikme.
Diyip sıradan kalktım. Hızlı adımlarla sınıftan çıktım. Ama Şvval'in hızına yetişmem mümkünmü? Daha iki koridoru geçmemle hemen omuzlarımdan tutup duvara fırlattı.İki elinide duvara yaslayarak son kaçma şansımıda yoketti. Şimdi gelde Şevval'e hesapver.
*Not:Şevval Soylu, Meriç'in ablası. Aynı zamamda şimdilik Meriç'in tek zafı. Yaklaşık olarak Meriç'le aynı boyda. Siyah saçlı, mavi gözlü. İki gücü var; hızlı koşmak ve su elementini konturo etmek.
-Sabah erkenden çıkmışsın ama sınıfa gelmemişsin. Söyle bakalım nereye gittin?
-Artık şunu yapmaktan vazgeç. İnsanlar yanlış atlıycak.
-Ne zekisin sen öyle. Bana bak, kimse bir ablanın kardeşini sorgulamasını yanlış anlamaz.(Ellerini duvardan çekip sol eliyle kulağımı çekerek) Şimdi şöyle bakalım nerdeydin?
-Antiremandaydım! Artık bırak kulağımı!
Dememle kulağımı bıraktı.
-Sana gitmeden önce bana haber ver demedim mi? Bir daha bana söylemeden gidersen seni herkezin içinde rezil ederim! Tamam mı?
- Rezil olmayı umursamadıgımı biliyosun. Ayrıca yeni görevi verdi.
Diyerek kulağımı ufaladım.
-Şimdi ki görev neymiş.
-Az yaklaşta söyleyim.
Diyince hemen kulağını uzattı.
-****************************...
Uzaklaşarak;
-Sencede tehlikeli değilmi?
-Bence tehlike algılayışımız farklı. Gayet kolay bir görev. Hatta şimdiye kadar aldığım en kolay görev.
Dememle enseme tokatı yapıştırdı. Bende ani bir refleksle ensemi tutarak;
-Şimdi ne yaptım?
-Sana verilen görevleri küçümseme. Belki kız arza çıkarıcak. Nerden biliyosun. Hem duyduğuma göre Tolga sevgilisinden ayrılmış. Görev sırasında kıza asılırda görev başarısız olursa, ben seni o zaman görürüm.
-Yaa! Duyanda kendi görevi sanır. Lan kendi görevinin bu kadar durmuyosun.
-Aceba neden endişeleniyorum? Bir düşün bakalım. Ayrıca birdaha bana "lan" dersen seni kızın yanında rezil ederim.
Diyerek yürümeye başladı. Bende hemen çıkışa doğru koşmaya başladım. Halletmem gereken önemli bir işim var. Onun yanına gitmeden önce halletmem lazım.
*
*
*Sizce Meriç'in görevi ney?
Tolga Kim?
Kayla okulun arkasına gidicek mi?
Meriç'in halletmesi gereken şey ne?
Arkadaşlar şehir dışında bir işim çıktığı için hikayelere yaklaşık bir ay ara veriyorum. Bir ay boyunca wettpad'e girmiycem ama girer girmez yapacağım ilk iş yeni bölüm atmak olucak. Yeni bölümde ğörüşmek dileğiyle sağlıklı kalın.
Bu bölümde anlamlı bir sözle bitirelim; "Fedakârlık, karşılıklı olur. Biri "feda" ederken, diğeri "kâr" ediyorsa bunun adı başka bir şeydir ve iyi değildir."
~İbrahim Tenekeci~
~Her şey dahil 687 kelime~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yürüyen Bela
FantasiAynur'un karanlık geçmişi... Meriç'in sır dolu dünyası... Birbirine ezelden beri bağlı olan iki ruh... * * * Geçmişin ve geleceğin kördüğüm olduğu bir anda oldu her şey. * * * -Kanlı ölümlerin sebebi nasıl daha doğmamış bir çocuk olabilir? * * * ...