Herkesin yaşadığı bir hayat, kendi yörüngesinde gerçekleşen dertleri ve sorunları vardı.
Peki ya siz hiç insanların düşüncelerini okumak istediniz mi?
Eğer bunu yapabiliyor olsaydınız, dünya zaman geçtikçe daha karanlık, iğrenç ve mide bulandırıcı olurdu.
Çünkü o bunu yaşıyordu. Sesler, her yerdeydi. Ne zaman başladığını hatırlamıyordu.
Kalabalık ortamlarda oluşan rahatsız edici o gürültü tarif edilemez bir acı veriyordu artık kulaklarına.
Tüm arkadaşlarının, ailesinin, en yakınındaki herkesin maskesinin altındaki korkunç suratıyla tanışmış, bu da dünyayı sevmemesi için bir neden daha eklemesini sağlamıştı aklındaki nedenler listesine.
Zamanla yalnızlık iliklerine kadar işlemiş, tüm benliğinin tek dostu haline gelmişti. Eh, tüm insanlardan daha vefalı olduğu bir gerçekti.
Bunca şeyin arasında Ona kurtarıcı ellerini uzatan tek şey kulaklarına takılı olan kulaklıklardı.
Müzik dinlemek biraz da olsa dünyanın yaşanılabilir bir yer olduğunu düşünmesini sağlıyordu.
Yine her gün yürüdüğü aptal okul yolundaydı. Kulaklığından gelen hışırtı sesiyle korkmuştu.
Tam düşündüğü şeyin gerçekleşmemesini dileyecekken, korktuğu şey ona götüyle gülmüş ve kulaklığı bozarak cevap vermişti.
Sesler tüm çıplaklığıyla kulaklarını tırmalarken, kulaklarını elleriyle kapatıp seslere engel olmaya çalıştı.
Anlamsızdı... Yaptığı hiçbir şey işe yaramıyordu.
'Şuna bak deli mi ki?'
'Şu kız da yapışıp duruyor. Bir türlü kurtulamadım. Tek gecelik olduğunu ne zaman anlayacak?'
'Projeleri yetiştirebilecek miyim acaba?'
'Dürüm, lahmacun, döner. Ahh çok açım! Bir an önce eve gitmek istiyorum.'
Sesler beynini kemirirken, istemeden karşısındaki çocuğa çarpmıştı...
--
Yeni bir hikayeye başladım hadi bakalım dbdjdkkskd
Buna sık bölüm gelemeyebilir güvenemiyorum kendime.
Ee ne düşünüyorsunuz?
🐜💞💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duyabilir Misin?(Gay)
Short StoryPeki ya siz hiç insanların düşüncelerini okumak istediniz mi? 17.05.19