-7

6.7K 570 214
                                    

Sırf Ülgen'i görebilmek için çıkabileceğim en erken saatte evden çıkmıştım.

Uyuyup uyumadığını bilmediğim için oma mesaj atmıştım ancak henüz geri dönüş alamamıştım.

Biraz endişelensem de, aklıma kötü şeyler getirip evrene negatif mesaj yollamak istemiyordum.

Onun kapısına gelip derin bir nefes aldım ve zile bastım. Birkaç kere daha bastım ama kapı bir türlü açılmıyordu.

Endişeyle kapıyı çalmaya başladım. Belki de banyodaydı? Bir süre daha beklemeye karar verdim.

Merdivene oturup kollarımı bacaklarımın üzerine koydum ve tek elimi de çeneme yasladım.

Karşı dairenin kapısı açılmış, orta yaşlı bir kadın elinde çöp poşetleriyle bana bakmıştı.

'Bu kim acaba burada hiç de tekin bir tipe de benzemiyor.'

"Kimsiniz?"

"Ben Ülgen için gelmiştim de şu dairede oturuyor."

'Ülgen şu sarışın yakışıklı öğrenciydi değil mi? Arkadaşı mı acaba? Dün mafya kılıklı adamlar onu götürmüştü gerçi. Hala da gelmedi. Bunu ona söyleyecek değilim.'

"Bilmiyorum."

"Nasıl?"

"Nerden bileyim ben? Evde değil şu an sadece."

'Bir an önce gitse iyi olur. Hiç gözüm ısırmadı.'

Ayağa kalkıp üzerimi çırptım ve kaşlarımı çattım. Nereye gitmiş olabilirdi ki?

Endişeyle merdivenleri inip apartmandan çıktım. Onun hakkında çok az şey biliyordum. Düşüncelerini okumuş olsam da, şimdi nereye gitmiş olabileceği hakkında bir fikrim yoktu.

Kim Ülgen'in götürürdü ki? Ailesi miydi acaba? İyi de ailesi burada değildi ki. Bu iş hiç hoşuma gitmemişti.

Köşeyi döndüğümde birkaç adamla göz göze gelmiştim. Öylece bana bakıyorlardı.

Düşüncelerini okumaya çalıştığımda sadece bazı şarkı sözlerinden başka bir şey duymuyordum.

Güvende değildim.

Arkamı dönüp hızla diğer tarafa yürümeye başladım ama önüme çıkan kişi beni durdurmuştu.

"Ne istiyorsunuz?"

"Bizimle geleceksin."

"Neden?"

Düşüncelerini bir türlü okuyamıyordum. Sadece birbirine karışan şarkı sözleri kulaklarımda yankılanıyordu.

"Aklımızı okumaya çalışma çünkü yapamazsın. Bunun için uzun bir eğtim sürecinden geçtik."

"İçimden bir ses Ülgen'in kaybolmasıyla bir ilginiz olduğunu söylüyor."

"Ülgen'i güvenli bir yere götürdük. Ondan uzak durmalısın. Senim için tehlikeli."

"Buna kim karar veriyor."

"Çok konuştuk, çocuğu alın."

Adam önden yürürken diğer adamlar da koluma girip beni yürütmeye çalıştılar. Direnip onlardan kurtulmaya çalıştım.

Burnuma bir peçete bastırdıklarında nefesimi tutup direnmeye çalıştım ama fazla sürmemişti.

Gözlerim kararırken benimle ne gibi bir dertleri olabileceğini düşünüyordum...

--
Aman aman neler oluyor acaba

Yine içime sinmedi bölüm ama...

Ne düşünüyorsunuz

💗💗💙💙💜💜

Duyabilir Misin?(Gay) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin