Gözleri şaşkınlıkla açılırken, yüzündeki her mimiği ezberlemek istediğimi fark etmiştim.
Onu ezberlemek istiyordum. Bu çok tuhaftı. Onu göreli ne kadar olmuştı ki?
Gerçekten ilk görüşte aşık mı olmuştum? Böyle bir şey mümkün müydü?
'adımı nereden bildi?'
"Neden o kadar şaşırdın ki kolyende yazıyor zaten."
'Ahh ne kadar aptalım'
Elini uzatıp gülümsedi. Ben de içimi ısıtan gülimsemesine gülümseyerek karşılık verdim.
'Çok yakışıklı. Gülümseyince çok çok daha yakışıklı oluyor.'
Utandığım için başımı eğdim. Kalbim neden bu kadar hızlı atıyordu ki?
'Yanakları mı kızardı? Neden ki?"
"İşte burası."
Sonunda bahsettiğim trlefoncuya gelmiştik. Telefonu elinden alıp tezgahta duran adama uzattım.
Adam bir süre telefonu inceledi.
"Hallederiz, ekran koruyucusu kırılmış sadece."
'Oh be.'
Rahatlamış görüntüsü yine içimin ısınmasına sebep olmuştu. Gözlerimi üzerinden alamıyordum. Sanki sonsuza dek ona bakabilirmişim gibi hissediyordum.
"Buyrun telefonunuz hazır."
Adama parayı verdikten sonra dükkandan çıktık. Aklıma gelen şeyle gözlerim sonuna kadar açılmıştı.
Adamın düşünceleri, Onları duymamıştım. Ama nasıl olabilirdi ki?
Yanımızdan birkaç kişi geçtiğinde onları da duymuyordum. Duyduğum tek ses onun iç sesiydi.
'Çok iyi biri. Keşke numarasını alabilsem. İstesem mi acaba? Ama utanırım. Off ne yapsam?"
Kalbim yine kendini belli edercesine hızlanmıştı.
Numarasını almayı ben de istiyordum ama onun cesaret edip edemeyeceğini merak ediyordum.
'Nasıl söyleyeceğim ki ah! Buldum."
Bekle bir dakika işareti yapıp çantasını karıştırmaya başladı. İçinden bir defter çıkardı ve yazdı.
-Teşekkür ederim.
"Rica ederim ne demek."
Kağıttn bir parça koparıp bir şeyler yazdı. Numarasını yazmıştı.
Elini kulağına götürüp beni ara işareti yapmaya çalıştı.
'Off böyle de çok şey oldu. Ne yapıyorum ben. Rezil oldum.'
Kahkahama engel olmamıştım. Fazla sevimliydi.
'Arkama bakmadan kaçsam mı acaba?
Yüzünü elleeiyle kapattı. Sonra yavaşça tek elini çekip güle güle işareti yaptı. Uzaklaşırken gülerek onu izlemeye devam ediyordum.
Onu durdurabilirdim ama ne diyeceğimi bulamamıştım.
Gözlerden kaybolana kadar gözlerimi üzerinden almadım.
O gittikten sonra sesler tekrar gelmeye başlamıştı. Yanındayken onun büyüsüne o kadar takılmıştım ki, tüm odağım ondaydı.
Diğer hiçbir şeyi duymamamın sebebi bu olmalıydı...
--
Hayy dndjskls
Ne düşünüyorsunuz?
Bölümler biraz kısa ama bence hiç yoktan iyidir.
Sizi seviyorum 💜❤️💛💖
🐜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duyabilir Misin?(Gay)
ContoPeki ya siz hiç insanların düşüncelerini okumak istediniz mi? 17.05.19