Biraz odada zaman geçirdim. O vakitte yıldızları izlemişdim paranisde bir inanış vardır her canlının bir yıldızı vardır eğer bir yıldız sönerse o canlı da ölür diye bende bu inançla büyütülmüşdüm. Bu gerçekse annemin ve babamın yıldızları da sönmüşdür. Ama her ne kadar sönmüş olsada onalar uzayda bir yerdedirler belkide herşeyin sonunda onların yanına gidicektim. En azından kendim böyle olmasını istiyordum.
Yatağın öbür ucundaki kırmızı beyaz kıyafetler dikkatimi çekdi. Bunlar özel kıyafetlerdi kaya nın dediği gibi derin bir nefes aldım ve ayağa kalkdım yatağın üzüerindeki kıyafetleri giydim. Artık savaşa hazırdım.
Odadan dışarı çıkdım alp üstünü değiştirmis pilot koltuğuna çoktan otutmuşdu. Bende gidip yandaki koltuğa oturdum. Kemerleri bağladım.
Alp"hiper atlamaya hazırmısın?"Direk önüme bakarak kendimden emin cevap verdim
Ben"ben hep hazırım"Alp panelleri öne doğru ittirdi. Ve mavi düvmeye basdı. Düğmeye basınca gemi hiper hıza geçdi gemi sanki mavi beyaz pırıltılı bir tünele girmişdi birden hızlanınca koltuğa doğru yapıştık öyleki hızdan hiçbir yıldız, gezgen gözükmüyordu. Bir iki salise içinde gemi aniden yavaşladı. Yavaşlayınca pırıltılar kayboldu ve herşey netleşdi. Paranis gezegeni tam karşımızdaydı. Ama bir sorun vardı paranisin etrafında bir sürü uzay gemisi ve koruma kalkanı vardı. Muta çoktan önlemini almışdı. O sırada birden paranisden ayrılmadan önce Sone nin bana verdiği iletişim bilekliğinden ses geldi elime havaya kaldırıp bileğime baktığımda bileklikden yukarı doğru ışıklı mesaj açıldı. Mesajdaki kişi Soneydi.
Sone" Edusa nerdesin burda garip şeyler oluyor parnise tüm giriş ve çıkışlar kapatıldı. Senin için endişeleniyorum. Muta yine birşeyler karıştırıyor lüften mesajımı alırsan bana ulaş."
Görüntü aniden bulanıklaşıp yok oldu
Mesajı görünce hemen Soneyi aradım açmasını bekledim ama açan olmadı. O sırada karşıdan bir ışık parlaması gözlerimi kamaşdırdı elimi havaya kaldırıp yüzüme sper ettim.
Alp"edusa umarım bir planın vardır. Çünkü bu gemilerin bütün silahları bize bakıyor"Anlamışdımki muta herşeyi planlamışdı geri geleceğimi biliyordu hızlı düşünmeliydim. Birazdan bulunduğumuz gemiye bağlantı yapıp benimle konuşmak istiyeceğine emindim ama alpi görmemeliydi. Alpi ne olursa olsun korumalıydım bütün silahlar bize dönükdü ne derse desin paranise girmeden ona teslim olamazdım ve yüzden tek bir çarem vardı. Düşmanımım düşmanıyla iş birliği yapmak...
Tisoranlar pars larla geçmişden beri savaş içersindedirler. Ama bir kaç yıldan beri aralarında soğuk savaş devam etmektedir Tisoranlar pars ların somürgelerine ve her türlü baskısına karşı gekmektedir. Ben ise pars liderinin kızı olarak biliniyorum ve onlara sığınacaktım. Tabi buda onların işine gelicekti. Hızlıca düşünüp karar verdim alp e doğru döndüm
Hızlıca bağlantı yapabilirmiyiz
Alp" nasil bir bağlantı?"Ben "Paranisin yanındaki yeşil gezegeni görüyormusun? Ordaki liderlerle konuşmam gerekli. Hemen!"
Alp"tamam yörüngenin kordinatlarını tarayıp ana uydularına bağlanabilirim"
Ayağa kaltım
Ben"burdan kalk pilot koltuğana ben oturucam sen görüşmelerde dediğimi yapabileceğin görünmeyeceğin bir yere otur"Alp neler olduğunu anlayamamıştı
Alp"ne? Banada ne yaptığını anlatıcakmısın?"Ben"acele etmeliyiz sonra hadi kalk"
Alp hızlıca kalkıp yan tarafa geçdi. O kalkınca hemen pilot koktuğuna oturdum. Birden sinyal sesi duyuldu
Alp" Edusa biri görüşmek için ekrana bağlanmak istiyor"Dimdik kafam yukarda sakince koltukda oturuyordum.
Ben"bağlantıyı kur dediğim bağlantı onaylandığında ise beklemeye al"
Alp olur şeklinde kafasını salladı. Ve bağlantıyı başlattı karşımda tam üste büyük ekranda birden muta gözüktü. Beni görünce gözlerinin feri açıldı
Muta" sevgili kızım pek hoşgeldiğin söylenemez lafı uzaltmıcam ana madde nerde?"
O kadar kararlıydıki yalansız dolansızdı onun tek işi ana maddeydi telaşlı şekilde cevabımı bekliyordu
Bense ciddiyetimi ve vaziyetimi hiç bozmadım muta yı oyalamam gerekliydi.
Ben" tahmin ettiğim gibi beni çok özlemişsin"Muta kafa gectiğimin farkındaydı ses tonunu yükseltti
Muta" bütün silahlar sana dönük emin ol yıllardır savaş verdiğim ana madde için seni harcarım, acımam"Muta yıllardır sakladığı yüzünü fazlasıyla sergilemeye başlamıstı şaşırmadım diyemem ama zoruma gitmiyor da değildi.
Ben" sana ana maddeyi vericem"Diye söylediğim sırada alp görüşmeyi beklemeye aldı
Alp"dediğin gezegendeki bağlantıyı ayarladım ana kanala giriş yaptım yayını başlatıyorum"Ekrandaki yayın birden tisoranların ana merkezdeki ekranına bağlandı ve iri yapılı lider olduğunu düşündüğüm tisoran gözüktü"
Lider"sen de kimsin?"
Ben"muta nın kızı edusa zamanım yok gezegeninize sığınmak için izin istiyorum yoksa babam tarafından öldürülcem"Lider dediklerim karşısımda çok şaşırmışdı bunu anlamıştım ama bana belli etmemeye çalışıyordu.
Lider"aranızdaki savaştan haberim var bize sığınana tabiki yardım ederiz gezegene doğru yaklaş yaylım ateşiyle sizi korucaz koruma kalkanından açdığımız bölümden giriş yapabilirsin."Dedi alpe dönüp yayını kapatması için el işareti yaptım. Alp yayının değiştirerek mutayı tekrar ekrana yansıttı
Muta iyice sinirlenmişti
Muta" ne işler karıştırıyorsun bilmiyorum ama sabrım hiç kalmadı..."Hemen muta nın lafını böldüm
Ben"paranise doğru geliyorum, ana maddeyi bizat sana ben vericem."Muta" beni yanıltma sevgili kızım"
Dedi ve yayın kapandı. Alp anında gelip yanıma oturdu ve kemerlerini bağladı.
Alp"gemiyi sürebilecekmisin?"Ben" on iki yaşımdan beri her türlü uçan aracı kullandım sorun yok"
Dedim ve gemiyi yavaşca paranise doğru uçurmaya başladım. Uzay gemileri bize yol açıyorlardı. Çok sayıda gemi vardı hepside silahlıydı paranise yaklaşmışdım gemiler arkada kalmışdı birden tisoranların gezegeninden yaylım ateşi açıldı ani bir manevrayla yönümü değiştirip koruma kalkanında açılan bölmeye doğrü hızlıca sürmeye başladım her şey aniden oldu alp in sesini duydum
Alp"o küçük yerden geçebilcekmisin?"Ben"olasılıklar olmak için vardır"
Alp arkasına yaslanmıď sımsıkı koltuğun kenarlarını tutuyordu bense gözlerimi açılan bölmeye kenetlemişdim son süratla bölmeye ilerliyorduk. Arakada kalan gemiler anında karşılık vrrdiler. İki taraftanda ateşlerin içinde kaldık sert manevralarla hepsini atlattım tam bölmeden hızlıca giricektimki geminin kanadı hasar gördü yalpalamaya başladık ama inatla aynı yönde gitmeye devam ettim bölmeyi sıyırarak aşdım. Tisoran Gezegenine giriş yaptım yine aynı şey olmuş gemi düşmeye başlamışdı bir türlü havaya kaldıramadım böyle bir sonu hiç beklemiyordum. Çaresizlikle alp e doğru baktım ama onun gözlerinden korku yoktu. Bakakalmışdım. Düşmeye çok az kalmışdı alp birden ellerini havaya kaldırdı
Alp"sen de garip hissediyomusun?"Birden midem bulanmaya basladı sanki dört duvarın arasında sıkışmış gibi hissedim halsizleşdim alp e doğru baktığımda vucudunun etrafında beyaz daireler dönemye başladı alp bulanıklaşmaya başladı. Sonra tekrar önüme döndüm ellerimi havaya kaldırdığımda aynı daireler benin etrafımda da dönüyordu ve ozaman anlamıştım... ama bu nasıl olurdu gezgenler arası ışınlanma yasaklanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDUSA
FantasyÖzel güç mü? Herşeyi unutun tüm bildiklerinizi sadece anılarınız kalsın yanınızda... Edusa kim olduğunu öğrenirken onun macerasına şahit olun. Kimsenin bilmediği bir kahraman " özel gücü Edusa nın hayatını değiştirdi bir başkası oldu ait olduğu yerd...