O Bir Kurtadam! -5-

798 52 2
                                    

11 Ocak 1971,Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu;

Peter,James ve Sirius pek takmasa da Alnilam, Remus adına endişeleniyordu. Her ay bir bahaneyle ortadan kayboluyordu. Ya annesi hasta oluyordu ya da alerjisi tutmuş oluyordu. Alnilam dışarıdan pek umursamaz ve gıcık gözükse de aslında sevdiklerine çok önem verirdi.

Artık merakına yenilen Alnilam, Quidditch hakkında sohbet eden üçlüye-Remus kendini kötü hissettiği için yatakhanede dinleniyordu- döndü.

"Çocuklar, bence Remus hakkında bir şeyler yapmalıyız. Her ay ortadan kayboluyor. Onun bahanelerine inanmıyorum açıkçası..."

Peter omuz silkti.

"En fazla ne olabilir ki?"

Alnilam, gözlerini devirdi.Erkekler...

Sirius kolunu Alnilam'ın omzuna attı.

"Eğer seni tedirgin ediyorsa onu bu gece takip ederiz ikiz. Sen dediysen mutlaka bir şey vardır."

Hafifçe gülümsedi, Alnilam. Lafını geri aldığını düşündü. Sirius dışındaki erkekler...

O sırada araya James girdi,

"Pekala, bende varım. Eğlenceli olacak."

Alnilam'ın gülümsemesi daha da genişledi. Bu çocukları seviyordu.

"Ben sizi ortak salonda bekleyeceğim.Geceleri böyle şeyler yapmak çok korkunç olur."

Alnilam'ın düşüncelerini bölen Peter'dı. Nasıl Gryffindor'a seçildiyse, her şeyden korkuyordu.

°

Remus az önce hasta olduğunu ve Hastane Kanadına gittiğini söyleyip ayrılmıştı.

Alnilam, James ve Sirius ise görünmezlik pelerininin altına girip koşarak peşinden gitmişlerdi.

Remus, etrafını kolaçan ederek okuldan çıkmış, bir söğüt ağacına doğru ilerlemeye başlamıştı.Sonra gökyüzüne bakıp koşmaya başlamıştı.
Alnilam, başına bir şey gelmesinden korkup pelerinden sıyrıldı ve bağırdı,
"Remus!"

Remus gözleri büyümüş şekilde ona dönmüştü. Korkuyla gökyüzüne baktığında ise vücunda bazı değişiklikler olmaya başlamıştı. Son gücüyle bağırdı,

"Alnilam! Uzaklaş burada-AAĞĞHHH"

Pelerinden sıyrılan Sirius, Alnilam'ı kolundan çekmiş, koşmaya başlamıştı.

"O bir Kurtadam! Koşun!"

Ama ne var ki Alnilam bir ağaç köküne takılıp düşmüştü. Son hissettiği şey sağ kolunda büyük bir sızıydı.

🐾🐾🐾

265 Kelime


Alnilam Black || Marauders AU [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin