6 Eylül 1971,Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu;
"Hadi ama Lils, sadece küçük bir şaka!"
Lily, Alnilam'ı, yapacakları şakayı McGonagall'a bildirmekle tehdit ediyordu.
"Daha okuldaki ilk haftamız ve bu çok tehlikeli kendinizi yaralamaya mı çalışıyorsunuz?Daha da kötüsü Hogwarts'tan atılabilirsiniz!"
"Bence önceliklerini gözden geçirmelisin Evans."
Bu Sirius'tu ve fazlasıyla haklıydı ama Alnilam Lily'i kızdırmamak için bir şey demedi.
"O kadar da tehlikeli değil alt üstü kendini beğenmiş küçük yılancıklara derslerini vereceğiz.Senle de dalga geçiyorlar Lily!Mutlu olmalısın."
Alnilam,Lily'nin bıkmış yüzüne baktı.Sanırım başarmıştı.
"Pekala ne haliniz varsa görün!"
Bir hışımla uzaklaştı kızıl cadı.
•
Planı gözden geçiriyorlardı.Aslında sadece Remus bunu yapıyordu.
"Şimdi,James ve Sirius tezek bombalarını erkekler yatakhanesine yerleştirecek.Alnilam sen de kızlar yatakhanesine yerleştireceksin.Asıl hedeflerimiz Snape,Bellatrix ve Malfo-"
"ONLARI TEZEK BOMBASINA BOĞACAĞIZ"
Üçü birden bağırarak söylemişti bunu.Remus telaşla susmalarını işaret etti.
"Naptığınızı sanıyorsunuz!Birileri bizi duyacak!Herneyse,Görünmezlik pelerinini ben alacağım ve gözcülük yapacağım.James,Sirius,bina şifresini nasıl alacaksınız?Bir planınız olduğunu sanıyorum."
Birbirlerine bakıp şeytanice sırıttılar.
"Tabiki de bir planımız var!Peşimizden gelin."
•
Alnilam ve Remus,Sirius ve James'i azarlamak istiyordu,ama farklı sebeplerden.
Süpürge dolabına tıkılmış 1. Sınıf Slytherin'i gören Alnilam, bunu neden onsuz yaptıklarını sorup onları azarlamayı düşünmüştü.Remus ise daha insancıl olan yollar varken neden bu yolu seçtiklerini sorup azarlamayı düşünmüştü.Ama bunu ertelediler çünkü Slytherin öğrencisi korkmuş görünüyordu.Adı Francis Bloose idi.Bir melezdi ve diğer Slytherinler tarafından dışlanıyordu. Bu yüzden iyi bir hedef olabilirdi,olmuştu da.
Sirius hafifçe eğilip sordu,
"Bize Slytherin'in şifresini söyle ve bizim böyle bir şey yaptığımızı kimseye söyleme.Bizde senin hakkın olan bombaları Malfoy'a verelim.Anlaştık mı?"
Bu Francis'i memnun etmiş görünüyordu.Şifreyi keyifle söyledi.
"Tantum Lusitano"
Remus teşekkür etti,ama Sirius hiç edecek gibi durmuyordu, ve Francis koşarak gitti.
•
"Tezek bombalarını yerleştirip sayaçlarını ayarlayın.Böylece sabah çok güzel uyanacaklar."
Dedi James.Slytherin Ortak Salonu'nun kapısına geldiler.
"Tantum Lusitano"
•
Tüm Gryffindorlar,Slytherinler'i görmek için erkenden kahvaltıya inmişlerdi.Ve tam vaktinde başta Bellatrix olmak üzere bir sürü Slytherin,saçları başları dağınık,pis kokulu ve pijamalı şekilde Büyük Salon'a daldı.Tüm profesörler şaşkınlıkla ayağa fırladı.Slughorn aceleyle Yüce Masa'nın olduğu platformdan indi.
"Öğrencilerim!Noldu böyle?"
Herkesten daha sinirli olan Bellatrix öfkeyle yürüdü.Alnilam'ın oturduğu yeri gösterip bağırdı,
"ONLAR YAPTI!YATAKHANEYE TEZEK BOMBALARI KOYDULAR!SİZİ KÜÇÜK KANIBOZUKLAR,BULANIKLAR!GÜNÜNÜZÜ GÖRECEKSİNİZ!"
Gryffindorlar anlamamazlıktan geliyordu.Ve sahneye McGonagall çıktı.
"Orada durun Miss Black!Öğrencilerime hiçbir gerekçeniz olmadan iftira atamazsınız!Hakaretlerinizi kendinize saklayın, Slytherin'den 10 puan!"
Bellatrix öfkeyle soludu ve hışımla salondan çıktı.Peşinden de Slytherinler.Sadece Francis Bloose keyifle masada oturuyordu.
Slughorn ise McGonagall'a sitemle söylendi.
"Biraz gerçekçi olursak Minerva tüm bunlar şu afacanların başının altından çıkmış olmalı."
"Varsayımla hiçbir yere varamazsın Horace!Kahvaltıya devam edelim."
Ne kadar onları korumuş olsa da geçerken Gryffindorlar masasına kızgın bakışlar attı McGonagall.
O sırada Alnilam kıkırdıyordu.İlk şakaları olmasına rağmen muhteşemdi!
🐾🐾🐾
453 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alnilam Black || Marauders AU [✓]
FanficBu bir yıldızın hikayesi. Ömrü boyunca kendisini sevdiklerine adamış bir yıldız. Onun ihanete uğradığı, kalbinin kırıldığı birçok an oldu. Ama yıldızlar ağlamaz. Onlar her zaman parlamaya devam ederler. Karşınızda Alnilam Black'in çevresine tıpkı b...