Kimin İkizi! -1-

1.8K 89 6
                                    

1 Eylül 1971, Kings Cross İstasyonu;

İkizler, baygın bakışlar atarak annelerini dinliyorlardı.

"... Sakın, bulanık ve kanıbozuklarla-mümkünse melezlerle de- iletişim kurmayın. Kuzenleriniz,Malfoylar ve diğer aile dostlarımızla arkadaşlık edin. Sakın o, yüz karası Andromeda'yı örnek almayın! Slytherin'e seçileceğinizden hiçbir şüphem yok..."

Alnilam, bu konuşmaya karşı göz devirdi. Bunlardan hiçbirini yapmayacaktı! İkizinin de aynı düşündüğünü tahmin edebiliyordu.

Saat, 10:50'ydi.Trenin kalkmasına 10 dakika kalmasını bahane ederek annelerinden uzaklaştılar.

"Ah, Alnilam! Sonunda sustu. Kesinlikle o dediklerini yapmayacağım!"

Alnilam, ikizini kararlılıkla onayladı,

"Kesinlikle! Deli oluyorum bu konuşmalarına.En azından okulda olduğumuz vakitlerde biraz uzak kalabileceğiz... AMA Bellatrix psikopatının bizi rahat bırakacağını HİÇ sanmıyorum, ikiz."

Sirius, cevap vermeye gerek duymadan, ikizine katıldığını belirten bir şekilde başını salladı.

İkisi de heyecanlıydı.Treni kaçırmamak için acele etmeye karar verdiler. İkizlikten dolayı mıdır nedir bilinmez ama bakışlarıyla anlaşabiliyorlardı.

9 ve 10 numaralı peronların arasındaki duvara doğru koştular ve içinden geçtiler.

---

Alnilam, boş kompartıman ararken kendi kendine söyleniyordu,

"Koskoca trende dolu olmayan bir kompartıman bile olmaz mı? Bu ne biçim bir iştir. Merlin!"

O sırada şans yüzüne gülmüş olmalıydı ki, içinde sadece gözlüklü bir çocuğun olduğu bir kompartıman buldu. Arkasından gelen Sirius'a seslenerek kapıyı açmaya yeltendi,

"Siri! Buraya gel şapşal,boş bir kompartıman buldum!"

Sirius koşarak Alnilam'ın önünde durduğu kapıyı açıp kendini içeri attı. Belli ki o da bunalmıştı.

Alnilam, içeri girdiğinde orada olduğunu unuttuğu gözlüklü çocuğu fark etti.

"Hey,selam.Oturabilir miyiz acaba?"

Sorusunu sorarken, neredeyse yatma pozisyonunda olan ikizine bakarak söylemişti bunu.

"Eee, tabi."

Çocuk da Sirius'a bakarak cevaplamıştı Alnilam'ı.

Sirius durumun farkına varıp, hemen pozisyonunu düzeltti. Tanışma faslını başlatmak amacıyla adını söyledi,

"Bu arada ben Sirius Black ve bu da ikizim Alnilam."

Soyadlarını duyduğunda hafif kaşları çatılan çocuk, hiç bozuntuya vermeden kendini tanıttı,

"Bende James Potter, memnun oldum."

Ve uzuun bir sohbet başladı. Tren ilerlerken üçlü keyifle,akıllarına gelen her konu hakkında konuşuyordu.

"Hangi binayı istiyorsunuz?"

James, bunu sorduğunda Alnilam ve Sirius anlaşmış gibi aynı anda ayağa kalkıp coşkuyla bağırdı,

"Yiğittir Gryffindor'da kalan çocuklar!"

James, sohbetleri sırasında onların diğer Blackler'den farklı olduklarını fark etmişti fakat yine de şaşırmıştı.

Alnilam Black || Marauders AU [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin