Danial tiba di rumah agak lewat, kerana menghantar Kirana sebentar tadi. Dia memarking keretanya di garaj kereta. Selepas itu, dia keluar dan masuk ke dalam rumah sejurus memberi salam.
"Assalammualaikum.."ucapnya. Dia masuk ke dalam dan menuju ke dalam biliknya. Apabila sampai, di pulas pemegang pintu dan menapak ke dalam. Dia melonggarkan tali leher dan membuka baju kemejanya lalu di campak ke dalam bakul baju kotor. Kemudian, dia mencapai tualanya yang berdekatan bathroom. Dia mandi dalam masa 3minit. Ala, buat apa mandi lama lama..
Apabila selesai mandi, dia pergi ke arah cermin meja dan mengelap rambutnya yang basah menggunakan kain tuala. Selepas itu, di biarkan rambutnya terjuntai di dahi tanpa dikemaskan. Sejurus itu, dia mengambil telefon bimbitnya dan pergi ke arah katil , lalu dia 'onkan telefonnya.
Dia membuka instagram dan mengstalk orang. Semasa dia stalk orang, dia teringat sesuatu.
"Apa yang aku lupa,eh?" Katannya seorang diri. Diketuk-ketuk dagunya tanda berfikir. Sebaik sahaja dia ingat, dia memetik jarinya.
TIK !! (Sis tak tahu bunyi macam mana.. hihii )
"Haa!! Baru ingat.. hahahha"katanya sambil menekan icon gallery..
Di lihat semua gambar dan akhirnya dia terlihat gambar seorang gadis yang tengah tidur. Alaa.. korang tahu kan siapa? Kalau tak tahu , meh sini sis nak habaq.
Dia menekan gambar itu dan terpampanglah gambar Kirana yang sedang tidur. Dia tersenyum sorang diri.
"Haihh.. ana..ana.. kau da buat aku suka dekat engkaulah.. dengan comel kau.. haihh.. kalau boleh, nk je aku minang kau sekarang.. haihh.." keluhnya..
(Amboi danial.. tak menyabar sungguh ..) kata author.
(Ala.. biarlahh) kata danial..
Back to story
Dia gelengkan kepala. Kemudian dia tersenyum sendiri sambil menekup bantal ke mukanya. Hahaha, macam girl pulak..
.
....
.
..
.
.
.
.Bersambung.
Ada typo, jangan kecam ana.. hahah..
YOU ARE READING
My Lecture Mr.D
Romanceseorang gadis yang perwatakan gila-gila, ceria dan seangkatannya.. KIRANA NABILA. nama secantik tuannya. tetapi, perangai..... Boleh dibuat gila jadinya. seorang Lecture baharu yang ditugaskan untuk mengajar pelajar baharu di kampusnya. seorang yang...