Idziemy i idziemy drogą się się ciągnie mam już dosyć DIABLE MOJA MILOŚCIII POMUSZ ! Jak na zawołanie dotarliśmy na miejsce gdy weszłam do środka zatkało mnie..
W-wuja😦?? ??-zapytałam zmieszana
Sylwia ! -wstał od biurka i mocno mnie przytulił
J..Ja...Ja..-powiedziałam płacząc
Spokojnie już jest dobrze..-powiedział wuja
Przepraszam ale muszę przerwać tą piękną scenę ale muszę przypomnieć co mamy zrobić-powiedział sędzia i się od siebie odkryliśmy
Tak ,-powiedział wuja
Co co zrobić??-zapytałam
Zabieram Cię do bazy NEST -powiedział wuja
nest?gdzieś już słyszałam o tej organizacji możliwe że w telewizi.Mniejsza nie chce być już tu ale nie chce jechać tam chce być wolna.
Nie..-powiedział po chwili
Dlaczego?-zapytał wuja
Bo chce być wolna i samodzielna -powiedziałam
Tak będziesz bezpieczna i wolna , uwierz mi jak się zgodzisz to nie pożałujesz-powiedział wuja
Jeszcze chwilę się wachałam ale wuja mnie namówił z resztą lepsze jest pojechać z nim A nie siedzieć w tej dziurze.
Dwie godziny później
Idę wiśnie z walizką w stronę samochodu wuja. Nie powiem cacy bryka czarny duży samochód robi wrażenie. Wuja odebrał ode mnie baraże a ja weszłam do środka. No no wuja zaimponiłeś mi taka fura fiu fiu. Gdy wuja wszedł i odpalił uśmiechnął się do mnie A ja do niego, szczerze?tęskniłam za nim gdy byłam mała bardzo dużo czasu spędzałam z nim . Jechaliśmy dość długo całą drogę wspominaliśmy dawne czasy. W pewnym momencie zasnełam.
6 godzin spanka sylwi
Obudziłam się ale nie otworzyłam oczy ponieważ słyszałam kawałek rozmowy mojego wuja z jakimś mężczyzną.
Jak myślisz nie wystraszy się NAS?-zapytał mężczyzna
Nie , od dziecka była bardzo odważna co w niej cenie-powiedział wuja
Widzę że bardzo ja kochasz -powiedział mężczyzna
°w tym momencie zdałam sobie sprawę że jedziemy jeszcze ..A z nami nikogo nie było...więc z kim gadał wujek..Nie bałam się bo czego? Ale trochę było to dziwne otworzyłam gwałtownie oczy i patrzyłam na wujka który nie zauważył że już nie "śpię". Rozejżałam się do okoła nie widziałam nikogo oprócz wujka który cały czas gadał, A ten głos dochodził....z radia!??😐 że ja się tak grzecznie zapytam , co jest Kurwa 123?Momentalnie wytrzymałam oddech i popatrzyłam z chęcią mordu w oczach na wuja i szturchnełam go w ramię przy czym wypusciłam zebrane powietrze.
Sylwia..już nie śpisz😨 ?-zapytał lekko przestraszony
Nie i oczekuje wyjaśnień -powiedziałam
Dobrze dobrze ale dopiero w bazie ok?-powiedział A ja przytaknełam
Jechaliśmy dość długo,oczywiście w ciszy bo byłam ma Max wkurzona na wuja bo w końcu Kto NORMALNY gada z samochodem A wogule jako samochód odpowiada?
CZYTASZ
Mały Diabełk
RandomDziewczyna zostaje wysłana do zakładu poprawczego za zamordowanie własnych rodziców.Po 3 latach odsiadki dostaję szansę ,sąd postanowił wysłać ją do Wója Williama Lenoxsa.Dziewczyna niechętnie ale zgodziła się. CO BĘDZIE DALEJ?? | rozdziały nie są s...