Wnuk trzeciego

422 30 7
                                    

*************Hiruzen POV**********

~Siedziałem przy biurku w swoim gabinecie wypełniając papierkową robotę , a trochę tego było i jako Hokage musiałem robić wszystko sam . Nagle ktoś zapukał do moich drzwi więc donośnie , ale nie krzykiem :

-Wejść !

**********Naruto POV*************

~Wraz siostrą poszliśmy do biura trzeciego , oczywiście siostra jeszcze trochę płakała , a cienkie ślady łez płynęły po jej policzkach , a nienawistne spojrzenia i szepty mieszkańców nie pomagały mi jej uspokoić.

Naruto i Naruko byli już w budynku administracyjnym zapukali do biura Hokage.

~Byliśmy przed biurem trzeciego , zapukałem do drzwi i po usłyszeniu ,,wejść'' weszliśmy tam wraz z siostrą .

-Cześć staruszku

-W...witaj Ho..hokage-Sama

-Coś się stało Naruko ?

-Itachi uciekł z wioski

-Hokage-Sama ! - krzyknął jakiś ANBU , który pojawił się znikąd - Itachi Uchiha zabił drużynę wracającą z misji w Sunie z pomocą człowieka w masce.

~Człowiek w masce ... ? Słyszałeś Yiang .

~Tak ... Madara ... musimy powiedzieć to dzieciakom .

~Tak , ale nie teraz.

~Dobrze , że Naruko nie zwraca uwagi na to co mówią inni jak jest załamana , bo to co powiedział ten ANBU doprowadziło by ją do próby samobójczej .

-Więc po co przyszliście ? - zapytał trzeci.

-Nie dał nam staruszek pieniędzy na ten miesiąc .

-Faktycznie - powiedział po czym sięgnął do szuflady po koperte i wręczył ją Naruto .

Blondwłosa dwójka miała wychodzić kiedy wbił tam dzieciak o brązowych włosach zielonej blusce z krótkim rękawkiem , szarych spodniach do kolan i w przydługim niebieskim szaliku . Nagle potknął się o szalik .

-Ktoś zastawił na mnie płapkę !!! To na pewno wy - wskazał na Naruto i Naruko .

~Co k***a - pomyślał Naruto

-Co ku**a - wymsknęło się Naruko

Nagle do biura weszła Mirai i powiedziała:

-Baka ototo (Dop.AUTOR w moim ff Mirai i Konohamaru to rodzeństwo)

-Hej Naruko , Hej Naruto .

-Hej Mirai , co to za dzieciak ?

-Mój młodszy brat Konohamaru , coś ... się stsło z Naruko ?

-Itachi opuścił wioskę .

-Rozumiem musiała to barzdo przeżyć .

-Pa Mirai , narka staruszku .

***********TIME SKIP**************

Dwa tygodnie przed egzaminami na genina .

-Naruto musimy wracać tak pòźno , przecierz umiemy hizashim no jutsu .

-Tak , ale znacznik w domu jest za daleko .

-Masz rację ...

-Skręcamy tutaj .

-Nie , boję się ciemnych uliczek .

Ale weszli I zostali zaatakowani przez jednogo z chuninòw ktòych pocharatali I kilku jouninòw

-To mòj starszy brat I jego koledzy , a teraz się zabawimy .

Naruko doznała szoku , nie mogła się ruszyć i została powalona na ziemie , przyciśnięta do ziemi przez jednego z jouninòw , chunin zaczął ją macać , a drugi jounin zaczął ją rozbierać , Naruto próbował się ruszyć , ale znalazł się w kręgu bardzo silnej techniki pieczętującej , kiedy jounin zaczął ściągać Naruko majtki , zaczęła z niej chakra lisa która uwolniła Naruto I przybrał formę jednego ogona w ułamku sekundy przy życiu zostali tylko chunin I jego brat , bo to on zaczął rozbierać Naruko , najpierw Naruto złapał ich w genjutsu w którym byli torturowani gdy się ockneli Naruto powoli zaczął ich kastrować po pietnastu dla Naruto przyjemnych , a dla nich bolesnych minutach Naruto z uśmiechem psychopaty w swoiej normalnej formie zaczął płytko jechać kunaiem po ich rękach I szyji po tem wbijał się głębiej I głębiej po czym zaczął masakrować ich ciała pozbawione krwi , gdy skończył , na t co zostało z ich ciał po prostu splunął , wziął Naruko na ręce i wraz z blondynką z której potok łez nie ustawał pod osłoną nocy wrócił do domu gdzie zaczął uspokajać swoją siostrę która wciąż wylewając morze łez wtulała się w swojego brata.

***********************************

Gomen , że tak króko , ale szybciej się wyrobiłem niż ostatnio , bo tetaz miałem więcej weny i rozdziały nie będą pojawiać się regularnie np. 3 rozdział pisałem około 4 dni z braku weny a 1 i 2 napisałem w chyba 4 godziny więc ... no narka , do następnego I proszę polećcie znajomym  pa .

PS. Dzięki za wszystkie głosy i wyświetlenia 😊👋

,,Demoniczne bliźniaki"(Naruto ff)[WOLNO PISANE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz