drużyna 7 i 25

366 23 14
                                    

Techniki w tej książce będą wymyślone bo nie pamiętam nazw , albo mam na nie multum pomysłów .

***********Nakuko POV************

~Byłam zdruzgotana , wszystkie wspomnienia z tamtej nocy wróciły , najpierw tamta noc , potem ucieczka Itachiego , a teraz to , lecz tym razem szok był silniejszy gorszy , czułam się 100 razy gorzej , bardziej nieswojo , straciłam chęci i siłe do życia , gdyby nie pomoc I wsparcie Naruto ...

Naruto I Naruko byli w domu , Naruko leżała w łużku i przez ponad godzine próbowała zasnąć , ale nie mogła z nerwów . Natomiast Naruto przeniósł się na opuszczone pole treningowe numer 100 za pomocą hizashim no jutsu .

*********WSPOMNIENIA********

-Naruto , przyłóż się !!!

-Ty też Naruko .

-Hai , Ying .

-Hai , Yiang .

Naruto i Naruko ćwiczyli technike ich ojca , ale im to nie wychodziło , w końcu Naruto udało się ustawić znacznik , potem odszedł o dzieśęć metrów i zaczął wykonywać pieczęcie , Naruko zaczęł robić to samo co jej brat I przenieśli się we dwójkę do znacznika Naruto , później Naruko postawiła znacznik i dwójka rodzeństwa przeniosła się już do swoich własnych znaczników , co ich nie zmiernie ucieszyło .

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Naruto zaczął trening , najpierw stworzył 5 grup po sto klonów

1 ćwiczyła Hizashim

2 ćwiczyła nową wersje rasengana

Rasengan miał być kulą z której wyrasta 9 ogonów o kolorze czerwono nidbiekim

3 I 4 ćwiczyły kontrole chakry

A 5 atakowała Naruto , który był mocno wk******y , ale nie używał chakry Kyubiego

Wyczuł znajomą chakre , była to ta sama złowroga chakra , co kilka godzin wcześniej , nie było by to nic dziwnego , gdyby nie fakt , że był to wąż , biały wąż z fioletowymi oczami , Naruto nie przejął się tym i zabił go . Wąż zniknął jakby był klonem cienia .

*************Naruto POV**********

~Skończyłem mój trening i wracałem przez park , późnym wieczorem , kiedy nie ma tu ludzi , a lampy się świecą , jest tu naprawdę pięknie , gdy tak spacerowałem zobaczyłem Hinatę I grupkę chłopców I mieszkańców .

-To ona zadaje sie z Naruto

-Cze-czego ch-cecie

-Póścimy cię jak nam pokażesz byakugana potworze .

-I powiesz , gdzie ukrywają sie te dwa demony .

-Inaczej zrobimy z tobą co chcemy .

Naruto wcześniej zostawił znacznik na Hinacie , a teraz okazało się to przydatne , więc przeniósł się do niej , a wrogów zaatakował rasenganem z którego wyrastało pięć ogonów i razem z Hinatą przeteleportował się do domu , postawił ją na ziemi , a ona pdziękowała mu na co się zaczerwienił . Po chwili zauważył , że w stpialni nie ma siostry więc wybiegł do kuchni i powstrymał ją przed wbiciem sobie noża w żyłe .

-Co ty robisz !!!

-Prze-pra...szam .

-C-co tu sie stało ?

-Pomorzesz zabrać mi ją do sypialni Hinata .

*********TYDZIEŃ PÓŹNIEJ*********

Dzień egzaminu na genina . Najpierw były egzaminu pisemne , które zleciały szybki , a nasze blondwłose rodzeństwo zdobyło 100% .

Teraz jest etap drugi czyli walki pomiędzy uczniami Akademi

-Walka pierwsza , Uchiha Sasuke kontra Uzumaki Naruto .

Powiedział  Iruka

Pierwssy do ataku ruszył Sasuke próbując kopnąć Naruto , ale ten z prędkością światła znalazł się za nim I kopnięciem w plecy wbiłw drzewo

-Walke wygrywa Naruto , walka druga , Uzumaki Naruko kontra ...

************TIME SKIP************

Po tymjak niebieskookie rodzeństwo odebrało swoje ochraniacze poszli do sali gdzie zostaną przydzieleni do drużyn .

-Drużyna 7 Uzumaki Naruto , Haruno Sakura I Uchiha Sasuke

Powiedział znudzony Iruka

-Drużyna 25 Uzunaki Naruko , Sarutobi Mirai I Hyuga Hanabi

Zostały tylko te dwie drużyny , czekając na swoich nowych senseiów

-Drużyno 25 przybyłam , więc za 5 minut na dachu .

-Co ku**a

************TIME SKIP*************

-Więc przedstawcie się , może ja zaczne jestem [Wymyślcie , jeśli odpowiecie dobrze na pewne pytanie to zastosuje] lubie dango , nie lubie pewnej pomarańczowej książki , a marzeń , czy celów nie mam , teraz ty Hyuga

-Jestem Hanabi Hyuga , lubie Sasuke I Naruto , nie lubie pewnej pomarańczowej książki , a moim marzeniem jest... w sumie nie wiem .

-Jestem Mirai Sarutobi , lubie ramen I mojego dziadka , nie lubie robali , moim marzeniem jest zostać Hokage .

-Jestem Naruko Uzumaki  , lubie mojego brata Naruto , nie lubię mieszkańców wioski , a moim marzeniem jest śmierć . - Powiedziała głosem wypranym z emocji Naruko .

-Co tak ozięble ?

-Moje życie czarne jest , zapomniałam co to biel . -A teraz pytanie z czego to jest .

************************************

Gomen , że długo czekaliście , ale mam nadzieje , że się rozdiał spodobał I do następnego

🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜

Darmiwe ramen , bierzcie I jedzcie z tego wszyscy XD

POLECAM :

Drzewo Sakury  z profilu Fifichan555

I

Naruto w kręgach Akatsuki z profilu tenwafels

Oraz

Klasowa patologia z profilu co cie to

,,Demoniczne bliźniaki"(Naruto ff)[WOLNO PISANE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz