VI.

77 2 1
                                    

•mamánál•
-Szia mama, papa!!❤️
-Csövi!
-Szia kincsem! Milyen volt a suli,
milyen jegyet kaptál?
-Egy 4-est angolból.😊
-Akkor jó. 🥰 Gyere ülj le, csináltam délelött csokis kekszet!
-😍😍🥳Rendben de gyere te is, szeretnék valami fontosat kérni tőled.
-Okés kicsim mindjárt megyek csak lerakom a szemüvegem.(...) Na itt vagyok, egyél nyugodtan.
-Eszek,eszek.. Szoval.. arra szeretnélek megkérni hogy amilyen részletesen csak tudod meséld el a másik gyereked életét!
-Hát jó.. De miért érdekel?
-Csak úgy.
-Oké. Hát az úgy kezdődött hogy megismertem egy csodálatos férfit aki most ott fekszik a nappaliban. Már 2 éve együtt voltunk mikor eldöntöttük hogy szükségünk lenne egy közös gyerekre.Sokat próbálkoztunk de 5 hónap múlva sem sikerült. Ekkor feladtuk de mind ketten szerettük volna még,így megbeszéltük hogy 1 hónap múlva újra küzdünk. Ha ekkor jött volna anyád nővére talán most is itt lenne. De sajnos ekkor, mikor nekem is szuper állásom volt és öregapádnak is, persze nem akkor jött. A sok próbàlkozás után, miután feladtuk mert elveszítettem az állásom a tulaj halála miatt és nem volt munkám, persze hogy ekkor jött meg hozzánk Andrea.
-Andrea?
-Andrea Timothy. Mivel szinte kenyérre való pénzünk sem volt ezért be kellett adnunk őt egy intézetbe. Borzalmas volt ez volt életem legrosszabb döntése.
-Értem. És most hol van ő?
-Fogalmam sincs. A legutóbbi hír amit róla hallottam már nemtudom milyen rég, talán15-17 éves hogy született egy fia, de nemtudom mi lett vele. 2-3 éve pedig a rendőrség jött hozzánk hogy valamit rongált. Nemtudom miért hozzánk mikor nem mi vagyunk a nevelői. Ekkor, pár éve Mexikó-ban volt, azóta nem tudok róla semmit.
-Azta. Köszi mama hogy elmesélted viszont most mennem kell ugyanis kézi edzésem lesz. ☺️
-Rendben kicsim, vigyél kekszet, ügyes legyél!
-Okéé, sziasztoook!❤️

Határtalan szerelem🖤/befejezett/Where stories live. Discover now