Egy héttel ezután James nem ment haza. Jamest elnyelte a föld. a rendőrség 5 napja folyamatosan keresik. De! Megérkezett a levél a laborból amiben benne volt hogy James az unokatesóm vagy sem. Sajnos igen. Andrea lánya. Kicsit elkeseredtem mert az a kevés esély sem esély már. Engem nem is ez érdekelt hanem hogy hol van James. Borzalmas volt hogy nem tudtam róla semmit és hogy nem beszéltem vele. Nem tudtam mit csinál, kivel van és hol alszik. Honnan van pénze, mit eszik, iszik. Laura azt mondta hogy a zsebpénzéből csak 10 dollárt vitt el, abból pedig nem fog hetekig elélni. Abban a hétben minden nap elmentem sétálni vagy Kimmel vagy Samanthaval mert neki igaz borzalmas felfogása van mégis nagyon megértő, sokmindenbem segített már. Tapasztalt lány, kiskorában sok problémája volt mint például az anyukája öngyilkos lett. Egy nagyon kedves pszichológus segített neki feldolgozni ezt azóta pedig nagyon pozitív lett. Ő abban van hogy James kikapcsolódik a sok rossz esemény után, hát én nem így gondolom. Miel nekem elég gyanús volt hogy a rendőrség napok óta keresi és sehol sem találják ezért felhívtam Laurát.
-Haló..
-Szia Barbara most nem tudok beszélni úton vagyunk a rendőrségre megtalálták Jamest!
-Tessék? Azonnal indulok !
-Te tudod.. Leraklak mert vezetek, szia!
-Szia.
Nagyon gyorsan elkezdtem futni és pont Lauráékkal egyszerre értem oda. Remegtek a végtagjaim beszélni nem tudtam csak annyit mondtam dadogva;
-h..hol van ... James?
Sajnos erre senki nem válaszolt, csak a rendőrúr elvezetett minket egy hosszú folyosón lévő terembe. Ez a folyosó le volt lakatolva többször is, nem értettem miért. Mikor kinyitotta végre;
-Menjenek a folyosó utolsó termébe, ott van James. Az úr aki bennt lesz el fogja mondani mi történt. A szülőknek meg kell állapítaniuk hogy ő az vagy sem. Ha nem tudják eldönteni akkor jöjjenek be a termembe, ahol a feljelentést tették.