V.

85 2 0
                                    

Ahogy átértünk hozzánk James-el láttam hogy nagyon rosszul estek neki a tőrténtek. Engem is meglepett nem hogy őt. Nálunk megcsináltuk a biosz, matek és angol házit,PubG-ztünk, elmeséltük Kimberly-nek a történteket és sokat sokmindenről beszélgettünk. Szerencsére Kim és James kijönnek egymással és ilyenkor nem kell hazaküldenem egyikőjüket sem.
•másnap reggel•
5:50
-James, fent vagy?🥺
-Igen.-suttogta vissza.
-Jól vagy?😞❤️
-•sóhajtás•Hány óra?
-Mindjárt hat.
-Tudunk beszélni egy kicsit?🙂
-Persze
Majd felkapcsolom a fénysorom hogy ne a sötétségbe nézelődjünk és felülünk az ágyamon.
-Szóval mit gondolsz erről az egészről?
-Nagyon durva, nem gondoltam volna tényleg de én a helyedben megkeresném az igazi szüleim de azok az emberek akik felneveltek rengeteg évig, őket hívnám a szüleimnek. De persze ismerned kell az igazi szüleidet is.
-Én is így gondolom! Na öltözzünk..
-Várj James! el kell neked mondanom valamit!
-Mond csak 😦
-Rendben de ne akadj ki.
-Mond már!!
-Ugye a biológiai anyukádat hogy is hívják?
- Andrea Timothy
-igen igen.. az enyémet pedig Mary Timothy-nak..
-Mit akarsz ezzel mondani?
-Van a családomban egy olyan történet hogy.. az anyukámnak van egy nővére akit a nagyszüleim nem tudtak megtartani mert nem volt elég pénzük.
-Igen?
-Nem lehet hogy Andrea Timothy Mary Timothy nővére?
-Nemtudom. Meg kérdeznéd valakitől ezt az egészet?
-Ma suli után megyek a mamához, az lesz az első dolgom.
-Rendben. Mi van ha testvérek vagyunk?- Nézett rám, én pedig vissza.

Határtalan szerelem🖤/befejezett/Where stories live. Discover now