XII.

50 1 0
                                    

Körbejártuk a várost, a városszéli erdőt.  A házuknak környékét és a haverjaival közös tóparti helyet. Nem volt ott. Sehol sem. Nem tudtam hogy megharagudhatott- e ezért hogy ilyen rokonság vagy mi  van köztünk vagy rosszat tetten vagy nem miattam, megbántották a haverjai, a "szülei", elment megkeresni Andreat vagy még több millió oka lehetett volna hogy így eltűnjön, megilyesszen.
Eközben felcsörrent a telefonom;
-Haló?..-Szóltam bele halkan.
-Haló! Barbara, te vagy az?
-Igen, kivel beszélek?
-Sziaa, ne ilyedj meg, James anyukája vagyok Laura!
-Öhm Jónapot.
-Szia. Figyelj, nálatok van James? Már hívtam anyukád délelött többször de nem vette fel.
-Nincsen, őt keresem lassan 3 órája. Nincs otthon???
-Nincs sajnos. Tegnap este még itthon elaludt de reggelre már nem volt itthon. Nagy fiú már, tud magára vigyázni de ha nincs nálatok akkor a rendőrséghez fordulok.
-Nincs nálunk és én is borzasztóan aggódom! Viszont el kell magának mondanom valamit..
-Mond csak.
-Rendben de telefonon nem alkalmas. Rendőrség elött találkozzunk 20 perc múlva?
-Hát oké, ott találkozunk. Szia!
-Hello.
Gyorsan el is indultam de elötte Kimberlyt hazakísértem.
A megbeszélt 20 perc után oda is értem.
-Laura! Szia!
-Szia Barbara! Gyere téged vártunk. Feljelentést teszünk hogy eltűnt James. Mond el a rendőrnek hogy mikor láttad utoljára stb.! Tudod amiket kérdez..
-Igen, igen..
Majd bementünk egy szűkös terembe ahol én, Laura, Robert (James "szülei") és egy rendőr volt bennt. Laura elmondta hogy tegnap este látta utoljára meg ilyen uncsi dolgok. Ezután végre jöhettem én;
-Barbara vagyok, James barátnője évek óta. Az én gyanúm az hogy James kiakadt arra hogy örökbefogadták. Biztos elment egy kicsit egyedül lenni vagy esetleg megkeresi Andreat, a biológiai anyját!
-Tessék?!- visított fel egyszerre Laura és Robert.
-Szerintem ez.
-Honnan tudod Andrea nevét? és honnan tudtok ti erről???!
-James megtalálta a papirokat.
-Mégis mikor?
-Csend! - ütött az asztalra a rendőrúr.
Roberték csak sóhajtoztak de én nem sajnáltam őket, biztos aggódnak Jamesért de ha elmondják neki hamarabb és akkor nem lenne ez.

Határtalan szerelem🖤/befejezett/Where stories live. Discover now