#Unicode
Kim Tae Hyung.........အပြင်မှပြန်လာစဉ်ဖခင်ဖြစ်သူခေါ်သံကြောင့်Tae ခြေလှမ်းတွေရပ်သွားသည်......
"Nae appa""လာအုန်းဒီကို"
"Nae.....appaဘာပြောမလို့လဲ"ဘေးကommaကိုကြည့်တော့လည်းမျက်နှာသိပ်မကောင်း.......
"မင်းအိမ်ထောင်ပြုရမယ်"
"ဟင်......ဘာလို့လဲappaရယ် Taeဘာလုပ်လို့လဲ......""အေး.....တနေ့တနေ့သွားလာလည်ပတ် ပေါ့ပေါ့နေပေါ့ပေါ့စား......မင်းကိုအိမ်ထောင်ချပေးမှမင်းတည်ငြိမ်မာ....."
"Ommaရယ် appaကိုပြောပါအုန်း......Taeငိုချင်လာသည်"
"သားလေးရယ်ommaလည်းပြောပါတယ်ကွယ်.....သားလေးကိုommaဘယ်ခွဲနိုင်ပါ့မလဲ.......ဒါပေမယ့်သားလေးတွက်ommaလည်းစိတ်ပူလို့ပါ.....ဒီနည်းလမ်းလေးကအကောင်းဆုံးဖြစ်မယ်ထင်လို့်ပါ"
.
.
.
သွားပြီ Kim Tae Hyung တယောက်လမ်းဆုံးပြီ
.
.
.
"မင်းလက်ထပ်ရမယ့်သူက CEO Jeon Jung Kook.......အဲ့လိုဘဲသိထားပါ"ပြောပြောဆိုဆိုထွက်သွားသောappaအားTaeငိုရင်းတောင်းပန်သည်
"Appaရယ်တောင်းပန်ပါတယ်....appaအလုပ်တွေကူလုပ်ပါ့မယ်"
"ငါ့ကိုအထွန့်ထပ်မတက်နဲ့Kim Tae Hyung"
သွားပြီတကယ်သွားပြီ....Taeတကယ်သွားပြီ.....appaခုလိုထိလုပ်လိမ့်မယ်သူမထင်ခဲ့......ရက်စက်တယ် appaရယ်......
.
.
.
.
.
.
.
.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸အဖိုးဖြစ်သူ၏စကားကြောင့်နည်းနည်းတော့အံသြမိသည်.......ဒါပေမယ့် သူမကန့်ကွက်မိ
"အဖိုးကကျွန်တော့်ကိုလက်ထပ်စေချင်ပြီလား"
"အင်းမြေးလေးရေ.......အဖိုးကအသက်လည်းကြီးပြီ......မြေးလေးအခုလိုကြိုးစားအောင်မြင်လာတာတွေ့လို့အဖိုးအရမ်းဝမ်းသာရတယ်......အရာရာပြည့်စုံနေတဲ့မြေးမှာ ကြင်ယာဖက်လိုနေသေးတယ်ကွယ်......Mr Kimတို့မိသားစုက ရိုးသားတယ် ကြိုးစားတယ် စီးပွားရေး လောကမှာနာမည်ပျက်မရှိရပ်တည်ခဲ့ကြတဲ့သူတွေဘဲ......"
သူကြားဖူးပါသည်Kimမိသားစုရဲ့ကောင်းသတင်းတွေကို.......
"အဖိုးမြေးကို Kim Tae Hyungလေးနဲ့နေရာချထားပေးချင်တယ်.........ကောင်လေးကချစ်စရာလေးပါကွယ်......မြေးထက်2နှစ်ကြီးပေမယ့်ကလေးလေးလိုပါဘဲကွယ်..........မြေးလိုလူကောင်းလေးကို ဒီလိုရိုးသားဖြူစင်တဲ့ကလေးနဲ့ဘဲနေရာချပေးချင်တယ်ကွယ်......မြေးလေးစဉ်းစားပါအဖိုးအတင်းကျပ်မလုပ်ပါဘူး"
YOU ARE READING
With You🐰🐯 [Completed]
RomanceWith u သိပ်ချစ်တာပေါ့hyungရယ်......ပြောမပြတတ်အောင်ချစ်တာပေါ့......ကျွန်တော့်ဘဝမှာပထမဆုံးနဲ့နောက်ဆုံးhyung ကိုဘဲချစ်ခဲ့တာ......အချစ်ကြောင်းမဖွဲ့နွဲ့တတ်တဲ့ကျွန်တော့်အချစ်တွေကိုhyung သိအောင်ဘယ်လိုပြောပြရမလဲ.......... #Jeon Jung Kook 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 ro...