#Unicode
အိမ်ရှေ့မှကားရပ်သံကြားလိုက်တာနဲ့Taeအိမ်ရှေ့သို့အပြေးလေးထွက်လာခဲ့သည်.........company တွင်အရေးကြီးကိစ္စရှိလို့အိမ်ပြန်နောက်ကျမည်ဟုTaeကိုသူphဆက်ထားသည်.......ပြန်ရောက်တော့ည၉နာရီ ပင်ထိုးတော့မည်........
.
.
.
ညအိပ်ဝတ်စုံပန်းရောင်လေးနဲ့အိမ်ထဲမှအပြေးလေးတပိုင်းထွက်လာသောသူ့ရဲ့hyung.......
"Hyung မအိပ်သေးဘူးလား.......နောက်ကျနေပြီကို""Imm.....ထမင်းတူတူစားမို့စောင့်နေတာ"
"နောက်ကျနေပီ hyungရယ်......နောက်ဆိုစားထားနှင့်ပါ"
"ဘာလဲမင်းကငါနဲ့အတူမစားချင်လို့လား"
"မဟုတ်ပါဘူးhyungရယ်hyungဗိုက်ဆာနေရဲ့သားနဲ့မစားရမှာစိုးလို့ပါ"
သူ့နောက်ကနေစကားတပြောပြောနှင့်ပါလာသောရေခဲတုံးကောင်အားအမြင်ကပ်မိသည်......ရုပ်ရှင်ထဲကလိုမင်းသားကအလုပ်ကပြန်လာမင်းသမီးကထမင်းစားစောင့်နေပျော်ပျော်ရွှင်ရွှင်နဲ့အတူစားကြ....ကြည်နူးစရာလေး.. ....ဒီလူကြီးကroလို့ကိုမရတဲ့သတ္တဝါ........
"hyungထမင်းစားကြမယ်ဆို......ဘာမှလည်းမရှိကော...."
"Immငါအခုမှချက်မှာ......အခုမှချက်မှာထက်ငါ့ဘဝမှာပထမဆုံးစချက်မှာ"
"ဗျာ........"
"မဗျာနဲ့ ရေချိုးပြီးဆင်းလာခဲ့ ပြင်ဆင်ပြီးစောင့်နေမယ်"
"ရရဲ့လားhyungရယ်ကျွန်တော်ဘဲချက်ပေးပါ့မယ်"
"ဒီမှာငါ့ကိုအထင်သေးတာလား......ငါလည်းဒီလောက်တော့လုပ်တတ်ပါတယ်နော် Online ကနေကင်မ်ချီထမင်းကြော်နည်းကြည့်ထားတယ်.....ဒီညဒါဘဲလုပ်မှာအပန်းမကြီးဘူး.....ရေသွားချိုးချည်....."
"hyungအဆင်ပြေတယ်ဆိုရင်ပြီးတာပါဘဲ.....အဒါဆိုကျွန်တော်ရေချိူးပြီးဆင်းခဲ့မယ်နော်"
"Imm....."
သူများကညမအိပ်ဘဲစောင့်နေပြီးဟင်းချက်ကြွေးလို့ဝမ်းသာပုံလည်းမပြ.......ရုပ်ကအမြဲမျက်နှာသေနဲ့......တွေ့ကြသေးတာပေါ့ Kim Tae Hyungရဲ့roတာလေးတွေအောက်မှာဘယ်လောက်တောင့်ခံနိုင်မလဲဆိုတာ....ဟွင်းဟွင်း
.
.
.
.
.
တနေကုန်ပင်ပန်းလာသမျှရေပန်းအောက်ဝင်လိုက်တာနဲ့ပင်ပန်းတာတွေပျောက်ကုန်သလို......အေးစိမ့်စိမ့်ရေစက်လေးတွေကစိတ်ပင်ပန်းမှုတဝက်လောက်လျော့ချပေးတာတော့အမှန်.....ပြီးတော့သူ့hyungလေး ခုချိန်ထိမအိပ်ဘဲစောင့်နေတယ်တဲ့လား......ရင်ထဲဝမ်းသာလို့မဆုံးပါhyungရယ်.....ပြီးရင်သူ့ကိုထမင်းကြော်ကျွေးအုန်းမယ်......သူအတွေးတွေနဲ့ပျော်နေခိုက်အောက်ထပ်မှအော်သံကြောင့်......
.
.
.
"Jung kook .......Jung Kook......ya
အမြန်လာပါအုန်း.....အီးဟီးဟီး.......Jungkook ya....."
YOU ARE READING
With You🐰🐯 [Completed]
RomanceWith u သိပ်ချစ်တာပေါ့hyungရယ်......ပြောမပြတတ်အောင်ချစ်တာပေါ့......ကျွန်တော့်ဘဝမှာပထမဆုံးနဲ့နောက်ဆုံးhyung ကိုဘဲချစ်ခဲ့တာ......အချစ်ကြောင်းမဖွဲ့နွဲ့တတ်တဲ့ကျွန်တော့်အချစ်တွေကိုhyung သိအောင်ဘယ်လိုပြောပြရမလဲ.......... #Jeon Jung Kook 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 ro...