#Unicode
သူတို့ရဲ့မင်္ဂလာပွဲလေးကစည်စည်ကားကားခမ်းခမ်းနားနားနဲ့ပြီးဆုံးခဲ့သည်..........ကျွန်တော်မြတ်မြတ်နိုးနိုးချစ်ရသည့်hyungကိုပိုင်ဆိုင်ရသည်မို့ကျွန်တော့်အတွက်ဘာမှထပ်မလိုတော့ပါဘူး.......သိပ်ချစ်တယ် hyungရယ်.........
.
.
.
.
.
မင်္ဂလာ ပွဲမှအပြန်လမ်းတလျောက်လုံးသူ့ဘေးတွင်hyungကငြိမ်ငြိမ်လေးပါလာခဲ့၏
........ဘေးတစောင်းကြည့်ရင်တောင်ချောလွန်းတဲ့သူ့hyungရယ်ပါ.......တကယ့်ကလေးလေး.......hyungကတော့သူကားမောင်းရင်းတချက်တချက်ခိုးကြည့်နေတာမသိခဲ့......
.
.
.
ကျယ်ဝန်းလှတဲ့ခြံဝင်းကြီးရဲ့ခမ်းနားလှပတဲ့၂ထပ်တိုက်ကြီးရှေ့တွင်ကားလေးကထိုးရပ်သွားသည်.......ဘေးကိုကြည့်လိုက်တော့hyungအိပ်ပျော်နေပြီဘဲ.......
"hyung.....hyung......"
သူလှုပ်နိုးတာတောင်မနိုး......အရမ်းပင်ပန်းလို့အိပ်မောကျနေပြီထင်ပါတယ်.....သူ့ရဲ့hyungပိစိလေးကိုမကာသူကားပေါ်မှဆင်းလိုက်သည်.........လှေကားထစ်တွေအတိုင်းသူချီတက်လာခဲ့ပြီးသူတို့နှစ်ယောက်ရဲ့ မင်္ဂလာ အိပ်ခန်းကြီးဆီသို့ဝင်ခဲ့လိုက်သည်.....
hyungကမပုပါဘူး......အရပ်ရှည်ရှည်သွယ်သွယ်လေးရယ်ပါ......သူကသာထွားကြိုင်းလွန်းအရပ်ရှည်လွန်းနေတာပါ.......
မွေ့ယာဖြူဖြူထက်သို့hyungကိုအသာယာချပေးတော့သူ့hyungလေးကနိုးလာ၏........
"JungKook ငါဘယ်ရောက်နေတာလဲ""hyungကားပေါ်မှာတည်းကအိပ်ပျော်နေလို့ကျွန်တော်ချီလာခဲ့တာပါ"
"ဟင်......မင်းကငါ့ကိုဒီအထိပွေ့ချီလာတာပေါ့"
"ဟုတ်တယ်လေhyungရဲ့"သူကတည်တည်ငြိမ်ငြိမ်နဲ့ဖြေလိုက်ပေမယ့်Taeရင်ထဲမှာတော့ဗလောင်ဆူသွား၏.......Taeမျက်နှာလေးတဖက်လှည့်ကာကျိတ်ပြုံးမိ၏.....ဒီရေခဲတုံးကောင်ကroတတ်သားဘဲ......ဟိဟိ.......appaကိုကြောက်လို့သာဒင်းကိုယူခဲ့ရတာ.......ခုလိုဆိုတော့လဲဒီရေခဲတုံးကောင်ကမဆိုးပါလား........
.
.
.
.
.
မျက်နှာလေးတဖက်လှည့်ကာသူ့ဘက်ပြန်လှည့်မလာသောhyungအားသူစိတ်ပူစွာကြည့်မိသည်......
"hyungမကြိုက်လို့လားဟင် ကျွန်တော်ကhyungအိပ်ရေးပျက်သွားမှာစိုးလို့ပါ......hyungမကြိုက်ရင်နောက်မချီတော့ဘူးနော်"သူ့ဘေးမှာတောင်းပန်စကားကိုရုပ်သေနဲ့ပြောနေတဲ့သူ့ယောကျ်ားရေခဲတုံးကောင်ကိုကျိကာTaeရယ်ချင်လာ၏.......
YOU ARE READING
With You🐰🐯 [Completed]
RomanceWith u သိပ်ချစ်တာပေါ့hyungရယ်......ပြောမပြတတ်အောင်ချစ်တာပေါ့......ကျွန်တော့်ဘဝမှာပထမဆုံးနဲ့နောက်ဆုံးhyung ကိုဘဲချစ်ခဲ့တာ......အချစ်ကြောင်းမဖွဲ့နွဲ့တတ်တဲ့ကျွန်တော့်အချစ်တွေကိုhyung သိအောင်ဘယ်လိုပြောပြရမလဲ.......... #Jeon Jung Kook 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 ro...