🐰9🐯

11.9K 1K 28
                                    

#Unicode
ဒီနေ့က Hyungနဲ့သူရဲ့အိမ်ထောင်သက် 3 months ပြည့်တဲ့နေ့လေးမလို့hyung အတွက်ပြင်ဆင်စရာလေးတွေပြင်ဆင်ရအောင်သူအလုပ်မှစောကာပြန်ခဲ့၏........Hyung ကတော့မှတ်မိလားမမှတ်မိလားမသိပေမယ့်သူကတော့hyungကို လုပ်ပေးမယ့် surprise အကြောင်းလေးတွေးကာပျော်နေမိ၏......
.
.
.
ထို့နောက်hyung omma ဆီသို့phဆက်ကာအကူညီတောင်းရသည်......
"ဟဲလို......ommaလား......ကျွန်တော်Jungkookပါ......."

"Imm......သားပြော."

"ဟုတ်ကဲ့ ommaရယ်....%^@#*•&%^'@# ကျွန်တော့်ကိုကူညီပါအုန်း......"

သူအကြောင်းစုံပြောပြကာအကူညီတောင်းတော့hyung ommaကကြည်နူးစွာကူညီလေသည်......

"Imm.....သားစိတ်ချနော်.....ommaကူညီပေးမယ်...."

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Save me....... save me...... I need your love before I fall....fall

ခုံပေါ်မှph ringtoneသံလေးကြောင့် Taeကောက်ကိုင်လိုက်သည်.....ommaဘဲ

"Ommaပြော......."

"သားလေး.....ommaနေမကောင်းဘူးသားရယ်....."

"ဟုတ်လား ommaရယ်....ဘာဖြစ်လို့လဲဟင်...."

"မသိပါဘူးသားလေးရယ်မူးနောက်နေတာဘဲ ရင်တွေလည်းလှပ်လှပ်လှပ်လှပ်နဲ့........သားappaကလည်းဒီနေ့အရေးကြီး meeting ရှိလို့နောက်ကျမှပြန်လာမှာ"

"Ommaရယ်ခဏလေးနော် Taeအခုလာပြီနော်"

သူphချကာommaဆီသို့အမြန်ထွက်လာခဲ့လေသည်......
.
.
.
Ommaအိမ်သို့ရောက်တော့......ကုတင်ပေါ်တွင်လှဲနေသောommaအားတွေ့လိုက်လေသည်.....Taeမျက်ရည်တွေကျကာommaအားပြေးဖက်လိုက်လေသည်....

"Omma.....Taeတောင်းပန်ပါတယ်ommaဆီမလာဖြစ်တာကြာပြီ"

"ရပါတယ် သားလေးရယ်........ "

"Ommaမသက်သာရင်အခုဆေးခန်းသွားကြမယ်နော်"

"ရပါတယ် ommaနည်းနည်းသက်သာနေပါပြီ....သားလေးကိုလွမ်းလို့ommaဆီမှာညနေထိနေပေးနော်"

"နေပေးမှာပေါ့ommaရယ်....."

"အော်မေ့လို့......Jungkookကိုphဆက်အုန်းမယ်omma အပြန်ဒီကိုလာခေါ်ဖို့်"

"Immဆက်ဆက်သားလေး"

"ဟယ်လို.....jungkookလား....."
"................."

With You🐰🐯 [Completed]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin