🐰4🐯

14.5K 1.3K 31
                                    

#Unicode
ချိန်းထားတဲ့နေရာသို့နာရီဝက်စောကာသူရောက်နေမိသည်..........နာရီကြည့်မိတော့၁၀နာရီ ထိုးဖို့၅မိနစ်အလို.......ခနနေhyungရောက်လာတော့မှာဘဲ........
သူ့အတွေးတို့မဆုံးမီဆိုင်ထဲသို့ဝင်လာသောကောင်လေး........အဖြူရောင်T-shirt ပွပွကြီးကိုအနက်ရောင်ဘောင်းဘီရှည်လေးနဲ့လိုက်ဖက်စွာဝတ်ဆင်ထားတဲ့သူ့ hyungကသိပ်ကိုချောမောပါသည်......ရွှေအိုရောင်ဆံပင်လေးတွေခါထွက်သည်ထိဟိုကြည့်ဒီကြည့်နဲ့သူ့ကိုရှာနေပုံလေးကတကယ့်ကိုအပြစ်ကင်းချစ်စရာလေးပါ........

Hyungကျွန်တော်ဒီမှာပါ........
.
.
.
အသံလာရာသို့Taeကြည့်မိတော့အာခေါင်တောင်ခြောက်သွားသည်.....နည်းတဲ့အကောင်ကြီးလား......အနက်ရောင် Suit အပြည့်နဲ့မြင့်မားကျစ်လစ်တဲ့အရပ်ကြီးကလိုက်ဖက်စွာ......
.
.
.
ကျွန်တော် Jeon Jung Kook ပါhyung........
.
.
.
သူကသူ့ကိုယ်သူမိတ်ဆက်ပြီးသူ့ကိုhyungလို့ခေါ်နေသောသူ့ကိုTaeကျိမိသည်........အေးစက်တည်ငြိမ်နေတဲ့သူ့မျက်ဝန်းတွေကပကတိကြည်လင်တည်ငြိမ်နေ၏......သူ့ထက်၂နှစ်ငယ်တယ်ဆိုတာယုံချင်စရာမရှိ.....

"အင်း......ငါက Kim Tae Hyung "

"ဟုတ်ကဲ့ပါ.......ထိုင်ပါအုန်းhyung"

hyung ဘာစားမလဲ ကြိုက်တာမှာပါ......
.
.
.
"Strawberry ဖျော်ရည်ဘဲသောက်မယ်"

သူဘုဆတ်ဆတ်ပြောလိုက်သည်....appaကိုကြောက်လို့သာလာရတာသူလက်ထပ်ချင်တာမဟုတ်........စိတ်ကသိပ်မကြည်.....မျက်နှာကဆူပုတ်နေ၏.......
.
.
.
.
.

Waiter လေးကို strawberry ဖျော်ရည်တခွက်ရယ် coffee တခွက်ရယ်သူမှာလိုက်သည်........

.
.
.
.
နှစ်ယောက်သားလာချပေးသည့်သောက်စရာတွေကိုသာငုံ့ကြည်ကာပြောစရာပျောက်နေခဲ့၏......

"Hyung......."
သူကစီးပွားရေးလုပ်ငန်းတွင်သာအပြောဆိုပြတ်သားသော်လည်းအခုဘာကနေဘယ်လိုစပြောရမလဲသူမသိ......

"Imm......ပြော....."
"ကျွန်တော်တို့ရှေ့လဆိုလက်ထပ်ရတော့မယ်.....အဒါဒီကြားထဲ မင်္ဂလာကိစ္စအတွက်ပြင်ဆင်မလို့ hyungနဲ့တိုင်ပင်မလို့ပါ....."

သူ့ဘက်ကနေအရင်တိတ်ဆိတ်ခြင်းကိုဖြိုခွဲလိုက်၏......

"Imm......ငါသိတယ်.....မင်းအဆင်ပြေသလိုလုပ်လေငါကလက်မထပ်ဖူးတော့အဒါတေမသိဖူးလုပ်လည်းမလုပ်တတ်ဖူး.....ok"

With You🐰🐯 [Completed]Where stories live. Discover now