ARKADAŞLAR ASLINDA DİĞER HESABIM OLAN @Gizli_koreli DEN DEVAM EDİYORDU BU HİKAYE FAKAT BAZI SEBEBPLERDEN DOLAYI BURADAN YAZMAYA DEVAM EDECEĞİM.
Sabah kalkmakta ne kadar zorlansamda kalktım. Sabah dediğime bakma saat 03:08 ne var yani açık öğretim öğrencisiyim ben,işim gücümde yok ve 'akşam olsada yatsam' havasındayım. 17 yaşında bir kızım. Tabletimi alıp Kore ile ilgli videolar falan izlemeye başladım ve kapım aralandı;
"Sen hala yatıyor musun kız?"ded annem.
"Ne var anne yahu?"dedim çarpılmış gibi esnerken.
"Kızım ne bu hal böyle depresyonda mısın sen? sevgilinden mi ayrıldın diyeceğim sevgilinde yok ki ayrılasın?"dedi. Annemde beni övüyor mu gömüyor mu belli değil.
"Tamam anne kalktım."dedim ve klasik anne kız kavgası, kavgamız 30 saniye kendi kendine konuşması 3 saat...
***
Birşeyler atıştırdıktan sonra antreman için hazrılanmaya başladım. Sırtında mickey maouse olan polar giydim altınada hoş bir mavi olan kot patolon giydim siyah botlarmı giydim son olarak siyah piercingli şapkamı ve siyah ağızlığımı taktım ve evden çıktım.
E tabi burası Türkiye olduğu için insanlar bana katil,sükastçi gibi bakışlar atıyorlar bende onlara ufo görmüş masum köylü bakışlarımı atıyordum dışınk dışınk diye.
***Sonunda spor solununa girdim. Arkadaşlarım, alexandree ve Elif daha gelmemişti.
Bende teakwando salonuna geçtim.
***
Antreman bitmişti ve biz salak salak espiriler yapıp gülüşüyorduk."Piji kar tutsada karı kessek"dedi ve ben amaçsızca anırdım.
"Semra ne anırıyon lan?"dedi Alexandree.
"Adımla seslendin nasıl ağrıma gitti..."diye şarkı söylemeye başladım. Alexandree ben ve Elif birbirimize baktık ve hep birlikte anırmaya başladık.
Genelde bana soyadımla seslenirdiler aslında lakabımda diyebilirim., %100 Türküm atalarımda bir anormallik var.
Alexandree'da annesi rus babası türk aslında Melis Alexandree ama havalı olduğu için ben ilk isimini kullanıyorum.
Elif'te...Elif yani... Ortak yönleri ikisininde benden bir yaş küçük olmaları ama yaşıtmışız gibiyiz...
Onlar durağa geçince bende eve yürümeye başladım ve hayallerime döndüm. tabiki kore ile ilgili dostummm...
***
Eve gelidiğimde Emir amca ve karısı Buse yenge bizdeydi. Bende otuz iki diş gülümsedim. Belki ottuz iki dişim yok ama olsundu.
Onları gerçekten çok seviyordum 7 yıl önce babam öldüğünde çok yardımcı oldular annem ve bana hala da yardım etmeye devam ediyorlardı. Beni kendi kızı gibi seviyorlardı. Onlara sıkıca sarıldım.
Emir amca;
"Geç otur bakalım"dedi.
Karşısındaki koltuğa oturdum.
"Birşey mi oldu?"dedim kaşlarımı çatarak ve içimde heyecan seli olşmuştu götümden kelebekler atıyordu zaten benim götümde kelebekler attığı zaman hiç iyi şeyler olmuyor.
"BTS ayrılıyor"dedi.
"NE?!"dedi. Tamam be Army falan değilim ama dünyaca ünlüler sonuçta. Dur ne?? gözlerim doldu lan benim ne alaka lan!
Heyecanla konuşmaya başladım;
"N-ne yapabiliriz,bilirim,bilirler,kim bilir?"iyice saçmalamaya başladım.
"Sakin ol kızım"dedi Buse yenge.
Emir amcaya tekrar döndüm.
"Emir amca senden birşey isteyebilir miyim?"
"Tabiki kızım"
"Beni BİGHİT CEO'u ile konuştur lütfen"dedim.
Emir amca'nın Kore ile sıkı bağlantıları vardı ve ben Emir amca'dan ilk defa böyle birşey istemiştim.
"Ama bunu..."dedi ve duraksadı."Bir dakika"dedi. balkona çıktı.
Bir süre sonra geldi.Yüzüden ne diyeceğini anlamaya çalıştım fakat ben o kadar zeki değilim.
"Güney Kore'ye gidiyorsun"dedi. What dedin gülüm?!
Ben şok olmuş şekilde Emir amcaya bakarken annemin tepkisine bakmak için anneme döndüm.
"hayır o daha 17 yaşında"dedi. Bilidim böle olacağını.
"Ayfer bana güvenmiyor musun?"dedi. Konuş kız Emir amca. Dur Ne?! Kız mı?!
"Size güveniyorum fakat orada ne yapar ne eder kimseyi tanımaz etmez hem ben burada tek ne yaparım?"dedi annem.
Haklıydı kadın annemle birlikte yaşıyorduk sonuçta.
"Yanlız kalmayacaksın burada sen bizimle geleceksin. Üstelik Semra'da orada tek kalmayacak"dedi. Bak bu olabilirdi.
Annemi ikna etmek zor olmuştu ama sonunda ikna olmuştu.
Şuanda Emir amca ile konuşuyorduk."BİGHİT COE'sunu artık sen ikna edebilirsin fakat yapamassan geri gelirsin ve BTS dağılır ve ARMY'ler de dağılır."dedi.Aslında Emir amca'da BTS seviyor fakat belli etmiyor tuhaf.
"Anladım bunu başaracağımdan emin olabilirsin.Ama..."dedim ve duraksadım. aklımda plalar uçuşmaya başladı.
"Ama?"
Nefes aldım.
"...Ama ya yaparsam ne olacak?"dedim
"Nasıl yani?"dedi.
"Yani...Geri döneceğim öyle değil mi?"dedim.
"ona o zaman karar veririz"dedi ve göz kırptı.
"O zaman içeri geçelim mi? Çok soğuk.dedim.Birşey demeden içeri geçti.
OHA LAN YARIN KORE'YE GİDİYORUM WUHUU...
KOPYALA YAPIŞTIR OLMADIĞI İÇİN BÖLÜMLERİ TEKRA YAZIYORUM..:(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile Bir Yıl
FanfictionBaşaramamıştım işte. Ne bekliyordum ki? Ya BTS gerçekten ayrılırsa, ya ARMY'ler intihara kalkışırsa. Tamam kulağa saçma gelebilir fakat şuan bana acayip mantıklı geliyor. Tam kapı kolunu tutmuştum ki bir hışımla arkamı döndüm. "Düşünsenize birçok in...