(Suga ismi ile diss atıyor 😁👆)
Artık bir karar aldım belirli bir vote sayısı koyacağım gelmezse bölüm atmayacağım...
Kitaba dönelim
(KORECE KONUŞULUYOR)
Karşımda bize silah tutan biri vardı. Yüzü gözükmüyordu ama sadece dudakları gözüküyordu şapkadan dolayı.
(Şapkalı çocuk👆)
"B-ben sadece seni istedim"dedi şapkalı çocuk. Kekelemişti.
Berra önüme geçti.
"Nasıl buldun beni lanet olası saplantılı?!"dedi. Bu kız hiç bir şekilde küfür edemiyor.
Şaşkınlıktan bir bok yapamıyordum.
"Noluyor lan film mi çekiyoruz amına koyayım burada?!"dedim Berra'nın önüne geçerek.
"Sen karışma"dedi silahla beni göstererek. Elleri titriyordu,Nefesi düzensizdi.
"Ne karışma be şerefsiz almışsın eline silah. Senin sevgin bu kadar işte."dedim.
Birazdan bir taraflarıma mermiyi sokacak haberim yok.
(TÜRKÇE KONUŞULUYOR)
"Piji sen karışma!"dedi kesin ve net bir şekilde Berra.
"Lan sikerim karışmanı. Silah doğrultmuş sana piç... Türk kızı, İzmit çocuğu yer mi lan? Yemez... Götüne sokarım o silahı olur biter"dedim ve kısa bir nefes yetmezliği yaşadım. Sakinim...
"Piji"dedi net bir şekilde.
"Ne Piji. Anasını ne?!"
"Piji hadi kardeşim"
Gözlerimi sıkıca yumdum. Pes edermiş gibi nefes verdim.
"Emin misin?"
"Emin değilim Berra'yım."
"Ebenin a-"lafımı kesen şey neredeyse yere yapışmamdı.
Çünkü Berra beni itmişti.
Dengemi sağlamaya çalıştım.
Küfürüm de yarım kaldı.
(KORECE KONUŞULUYOR)
"Seni istemediğimi daha kaç kez söylemem gerekli?" dedi Berra.
"Sen beni istiyorsun sadece farkında değilsin!!" diye bağırdı. Ne bağırıyon la milletin içinde.
"Asıl sen benim senden nefret ettiğimin farkında değilsin sen koca bir saplantılısın!!" diye bağırdı Berra.
Şapkalı Çocuk havaya ateş etti bende refleksle koşarak Berra'nın üstüne kapandım.
Birkaç saniyeden sonra Berra'dan ayrıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile Bir Yıl
FanficBaşaramamıştım işte. Ne bekliyordum ki? Ya BTS gerçekten ayrılırsa, ya ARMY'ler intihara kalkışırsa. Tamam kulağa saçma gelebilir fakat şuan bana acayip mantıklı geliyor. Tam kapı kolunu tutmuştum ki bir hışımla arkamı döndüm. "Düşünsenize birçok in...