Kutu'yu yavaş yavaş açıyordum çünkü kendi kendime gerilim yaratıyordum en büyük eğelencem buydu,en sonunda sıkıldım ve kutuyu açtım,bu neydi şimdi? Telefonu elime aldım 'SİSTER ÇAKMASI' Tuşladım.
(TÜRKÇE KONUŞULUYOR)
"Bunlar ne lan?"dedim kutuya bakarak.
"İçimden geldi çıkart bak eminim çok seveceksin"dedi bunda bir bok var.
"Tamam teşekkürler kapatıyorum"
"Önemli değil bay"
Kutudan yarasa kollu beyaz bir kazak çıkarttım güzeldi ama sanki başka bir şey vardı bu işte,çünkü genelde Berra durduk yere bana pek hediye alan bir tip değildi, bırak hediyeyi günahını vermezdi, aslında verirdi neyse...
Kazağı yatağın üzerine bıraktım ve kutudan 3 tane kitap çıkarttım. Kitapları teker teker salladım ama içlerinden hiç birşey çıkmadı, olsun daha sonra kitapları okuyabilirdim.
Tekrar kutuya baktım ve içinden kırmızı polo sırt çantası vardı. Çantanın içine baktım ama hiçbirşey yoktu ama bir ağırlık vardı biraz daha dikkatli baktım ve içinde dikilmiş bir yer vardı,bu bizim taktikti tabi ya,hemen kesici bir alet aramaya başladım ama yoktu yazık olacak çantaya.
Dikişli yeri iki elimle tutup var gücümle yırttım ve elimle içini karıştırmaya başladım.
Elime birşey geldiğinde aldım,elime baktığımda bu bir Nokia 3310'du. Telefonu açtım ve numaralar kısmına girdim tek telefon numarası vardı oda Berra'nındı. İlk işim 'SİSTER ÇAKMASI' diye kaydettim uzun zamandır böyle telefon kullamadığım için 15 dk uğraştım. Hemen aradı.
"Niye bu kadar uzun sürdü?"dedi.
"Aman buldum işte"
"Tamda tahmin ettiğim gibi oradan bizi dinletecekti ve geçmiş konuşmaları istedi"
"Hee.. Boku yedik. Napıcaz lan?"dedim telaşla.
"Merak etme hepsini sildim"dedi. Rahatladım.
"Herşeyi anladım da..."
"Noldu?"dedi telaşla.
"Neden Nokia 3310. Yok yani bununla yanlışlıkla birisinin kafasını yarıp hapise falan girmemi mi istiyorsun? Bunu yere atsam yer yarılır. Hem-"dedim ve dıt dıt diye ses geldi. Telefona baktığımda TELEFONU YİNE YÜZÜME KAPATTI..!!!
Şuan salak salak dünyaya tersten bakıyorum,aslında dünya yuvarlak dünyaya tersten bakmış olmuyorum sanırım belki de oluyor...Beyin Eror.Herneyse sonuç olarak odama tersten bakıyorum. Düüşünüyordum da ne ara Kore'ye geldim? Nasıl olaylar bu kadar gelişti? Telefonun çalması ile kendime geldim. Kendimi yatağa attım ve telefonu açtım.
"Efendim Emir amca?"
"Nasılsın bakalım? Bir isteğin var mı diye aradım"dedi.
"Teşekkürler Emir amca hiçbir isteğim yok"
"Hmm..Koredesin ve hiç gezmedin"dedi. Haklı lan.
"Evet pek zaman bulamadım"dedim.
"İstediğin zaman Mert'e söyle gezdirsin,malum okullar açılacak"dedi. Olum bu adam neden bu kadar iyi? Dur Ne ?! Okul mu?!
"Okul?"
"Tabiki okul"dedi.
"İyi de ben açık öğretim öğrencisiyim"
"Artık açık öğretim öğrencisi falan yok,seni orada güzel bir liseye yazdırdım ve istersen teakwando'ya orada devam edebilirsin"dedi.
"Şey...Ben..."dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile Bir Yıl
FanfictionBaşaramamıştım işte. Ne bekliyordum ki? Ya BTS gerçekten ayrılırsa, ya ARMY'ler intihara kalkışırsa. Tamam kulağa saçma gelebilir fakat şuan bana acayip mantıklı geliyor. Tam kapı kolunu tutmuştum ki bir hışımla arkamı döndüm. "Düşünsenize birçok in...