(KORECE KONUŞULUYOR)Ne bekliyordu ki tabiki de ona banka hesaplarının şifresini ve miktarını gösterdim. Yüklü bir miktardı bu. Buldu bal gibi çocukları oh miss...
"Sen...sen nasıl?"dedi.
"Demiştim değil mi?"dedim sahte ve şirin bir gülüş atarak.
Telefona yöneldi.Güldüm...
"Sence polisler benim hacker olduğuma inanırlar mı sanıyorsun?"dedim.
"Neden inanmasınlar?"
"Hacker olmak için fazla şirinim ve safım. Ha bide 17 yaşında böylesine profesyonel olmak biraz zor olmaz mı sizce de? En azından polisler için. Hem ben buraya gelmiş bir turisti. Hem siz turistlere böyle mi davranırsınız?"
(şirinlik)
Derin bir nefes aldı. Sakin olmaya çalışıyordu.
"Ah...Ne istiyorsun? BTS ile fotoğraf,imza falansa hemen halledelim de bitsin bu saçmalık"dedi pes etmiş bir şekilde.
"Asıl sizin bu dediğiniz saçmalık ben Army değilim"dedim.
"Ne istiyorsun o zaman?"dedi.
"Hmm...Düşünmek"dedim. Gerçekten ne yapmam gerektiğini düşünmem gerekti.
"Tamam sana bir otel ayarlayacağım"dedi sıkkınlıkla.
Kapı çaldı.
"Gel" dedi Bang Shi Hyuk.
Odaya Met ay yani Mert abi girdi.
"Efendim konuşmanız bitti mi?"diye sordu.
"Ah...Evet ben küçük hanıma bir otel ayarlayacağım hemen"dedi. Bak hala 'küçük hanım' diyor akıllanmadın mı yavrum sen?
"Teşekkürler efendim ama Semra hanımın kalacak yeri var"dedi Mert abi. Var mıydı?
Tebessüm ettim.
O zaman tekrar görüşmek üzere bay Bang shi Hyuk"dedim.Bozulmuştu.
"Sema hanım yaşına göre fazla akıllı"dedi. Biraz ses tonunda iğneleme vardı sanki.
Mert abi tebessüm etti.Selamlaşıp odadan çıktık.
(TÜRKÇE KONUŞULUYOR)
Şuan arabadaydık ve güzelim sessizliği bozan Mert abi olmuştu.
"Ben ilk defa adamı böyle görüyorum yanlış anlamazsanız odada ne oldu?"dedi.
"Öncelikle sizli bizli konuşmasak.Çünkü tuhafıma gidiyorsen bana ismim ile hitap et veya da başka türlü, bende sana Mert abi diyim"dedim tebessüm ederek.
"Fakat Emir bey çok kızar"dedi
"Haberi olmaz biter"dedim hazır cevabımla.
"Tamam zaman kardeşim."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile Bir Yıl
FanfictionBaşaramamıştım işte. Ne bekliyordum ki? Ya BTS gerçekten ayrılırsa, ya ARMY'ler intihara kalkışırsa. Tamam kulağa saçma gelebilir fakat şuan bana acayip mantıklı geliyor. Tam kapı kolunu tutmuştum ki bir hışımla arkamı döndüm. "Düşünsenize birçok in...