-4-

41 12 12
                                    

(TÜRKÇE KONUŞULUYOR)

Telefonun başında bekleme salakçaydı kabul ediyorum ve iç sesimin 'Telefonun başına çağresiz bekliyorum...' diye şarkı söylemesi de saçma biliyorum. Telefonun başında beklememin sebebi bir ihtimal CEO arar diye beklemem ama beni araması için telefon numaramın onda olması gerekir ama gel görki yok.

Ben hala telefonla romantik romantik bakışırken kapı çaldı. Uyuşuk bir şekilde kapıyı açtım.

"Hoşgeldin Mert abi"dedim gülmseyerek.

"Naber Pijigetto?"

"İyiyim Meto abii seni sormalı? İçeri gelsene"

"Yok ben hiç girmiyim, çünkü seni CEO çağrıyor hazırlan"dedi tam arkasını dönmüştü ki tekrar bana döndü."Meto'yu sevdim"dedi

"Taam o zaman. Hazırlanıp geliyorum"

İşte beklediğim buydu hemen 'SİSTER ÇAKMASI'tuşladım.

"Çabuk söyle"dedi nefes nefese.

"Neredesin sen?"

"Kanka Teakwando antrenmanındayım"

"Bırak antrenmanı,beklediğimiz işaret geldi"

"Tamam bekle kapatma"dedi

"Okey"dedim. Bir yandan da üstümü değiştirmeye başladım.

"Piji?"

"Efendim?"

"Bilgisayarını şuan hackledim,kulaklığını aktif hale getir ve tak"dedi.

Kullaklığı aktif hale getirdim ve kontrol ettim.

"Tamamdır"dedi.

"Ne tamamdır?"

"Ne tamam tamamdırın tamam mı?"

"Allah cızırtını vermesin. Yeter lan"dedim.Sakinleşip"Kullaklık tamam"dedim.

"Hee...Tamam"

"Kapatıyorum dinlemede kal"dedim.

"Okey"dedi ve yüzüme kapattı. Alıştım artık kapat utanma yani.

(KORECE KONUŞULUYOR)

  Sonunda BigHit şirketinin önündeydim kendimden emin bir şekilde binaya girdim ve asansöre yöneldim. Kapı açıldığını duydum ve kafamı kaldırmadan içeri girdim sadece ayakkabı görüyordum ve birkaç konuşma sesi duyuyordum.Kalın bir ses vardı ve tanıdık geliyordu. Kafamı kaldırmamla onlarla aynı asansörde olduğumu fark ettim.BTS İLE AYNI ASANSÖRDEYDİM.Onları görmemezlikten gelemem gerekti.Heyecan yaptım.

***

  Hala asansörde çıkıyorduk ve bana bir ömür gibi geliyordu. Lan bunlar susmak bilmiyorlar.Onları görmemezlikten gelirken çok zorlanıyordum.

  Beklenedik bir şekilde kafamı kaldırdım ve Suga ile göz göze geldim.

  Beklenedik bir şekilde kafamı kaldırdım ve Suga ile göz göze geldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BTS ile Bir YılHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin