9. rész

82 6 2
                                    

- Ez, ez nem lehet igaz! Jézusom! - boldogan szorongattam kezemben a levelet.

- Miért nem bontottad ki?

- Mert a másik két suliba nem vettek fel, gondoltam, hogy ebbe sem fognak, de tévedtem! Atya Ég! El sem hiszem! Most nagyon mérges lennék rád, hogy kibonottad a levelem, de nagyon örülök, szóval köszönöm szépen!

- Mostmár akkor ünnepelhetünk! Csodálatos óvónéni lesz belőled kicsim! - mosolygott rám a férfi.

- Köszönöm szépen! Nélküled sehol sem lennénk. Nagyon örülök, hogy anyávak egymásra találtatok. Apám helyett, apám voltál és mindig csak támogattál, ahogy most is. Annyira szeretlek Adam! - a férfi mellé ültem és szorosan megöleltem.

- Én is téged Eli!

🌸🌸🌸

- Ebben nagyon csinos lennél az esküvőn! - mutogatott egy bézs árnyalatú, kék és fehér virágokkal díszített ruhára Adam.

- Woah, ez meseszép! - szinte tátva maradt a szám a ruha láttán

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Woah, ez meseszép! - szinte tátva maradt a szám a ruha láttán.

- Na mire vársz? Adjam rád?

- Tessék? - tértem vissza a valóságba.

- Menj és próbáld fel. Én itt kint megvárlak a fülke előtt.

- Biztos?

- Igen, csak menj már! - hesegetett a férfi.

Amint belebújtam a ruhába, valami eszméletlen érzés fogott el. Gyönyörű volt. Mintha csak rámöntötték volna.
Kiléptem a fülkéből, majd Adamet kerestem, akit rögtön ki is szúrtam messziről a férfi részlegnél.

- Adam! - kiabáltam neki és szerencsére észre is vett.

- Annyira gyönyörű vagy benne! Ebben kell jönnöd Marinette esküvőjére! Már csak egy párt kell neked találnunk és te is férjhez mehetsz! - nevetett Adam.

- Ha-ha-ha... Mintha most annyira férjhez akarnék menni. - forgattam szemem.

A nap folyamán elmentünk még egy pár üzletbe, ahol Adamnek is vettünk fontos dolgokat, megebédeltünk a város végén lévő éttermek egyikében, majd estére haza is értünk.

- Na végre már, hogy itthon vagytok! Hol voltatok ennyi ideig? - kérdezte anya, miközben feltálalta a vacsit.

- Adammel megvettük Marinette és Pedro esküvőjére a ruhámat! Annyira gyönyörű anyaaa! És képzeld el, felvettek az Óvókarra! Adam kinyitotta a levelet és ma megmutatta! - mondtam fülig érő szájjal.

- Gratulálok kicsim! Annyira örülök! Ezt meg kell ünnepelnünk! Mi lenne, ha áthívnánk Karenéket?

- Most nincsenek otthon, elutaztak. - vágta rá Adam.

Tiltott gyümölcs [Shawn Mendes fanfiction] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora