capitolul 5

5 2 0
                                    


Nu știu cât am băut, nu știu cât e ceasul, dar aș mai bea puțin. Adelaide, mai varză decât mine, mă trage in living unde erau toți băieții, jucându-se ceva pe PlayStation.

-Cine vrea să bea cu mine si Freyaa?

-Oh, Doamne! E moarta de beată, spune Ryan.

-Ok, ați băut destul, spune Sebah. Ryan, ce ar fi să o iei pe Adelaide la tine în cameră și eu să o duc pe Freya la mine?

-Nu, nu. Nu. Eu nu vin.. cu tine. Conduci prost. Ești de departe cel mai prost șofer... pe care.. am avut placerea să-l cunosc. În concluzie, eu nu vin cu tine.

-Haide, urâto. Ai baut destul, spune și mă împinge de la spate.

-Niciodata nu e destul, spun lăsându-i mâna să mă ghideze în camera lui.

Mergem amandoi și aproape mă împiedic pe scări, după ce dau cu piciorul într-o treaptă.

-Vai de mine!

Sebah chicotește după ce mă aude, apoi mă ajută să mă echilibrez. După o lungă excursie, Sebah deschide ușa camerei lui și mă lasă să intru.

-Ce bine miroase aici.

Spun imediat după ce simt parfumul lui.

-O sa iti dau ceva sa te schimbi, ok?

-Dar ce au hainele mele? Nu iti plac?

-Ba da, îmi plac foarte mult. De asta o să-ți dau niste haine ca să dormi, pentru a nu strica prea-frumoasele tale haine.

-Vai, mă simt flatată, spun și ma arunc în pat. Stiai...

-Ce sa știu?

-Nu știu, nu îmi amintesc.

-Ce rau o să-ți fie de dimineață, micuța bleagă. Poftim, spune și lasă hainele pe pat. Poti să te duci la baie să te schimbi.

-Pot?

-Da, spune el șoptind. Acum du-te. Trebuie să te punem la somn.

-Da, da. S-o crezi tu p-asta.

Mă schimb într-un tricou și niște pantaloni de trening, foarte largi pe care trebuie să-i strang la maxim ca să nu cada de pe mine.

-Hainele astea miros a tine.

-Sunt ale mele.

-Da.

Behind The SurfaceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum