4▪

1K 163 64
                                    

Morgan garajı yerle bir ederken aklı tamamen babasının oyunundan uzaklaşmıştı, düşündüğü tek bir şey vardı: kayağı!

Garaj kapısı açılıp annesi belirdiğinde işini bırakmadı, kasaların üzerinden raflara tırmanmaya çalışıyordu ki adım sesleri ona yaklaştı.

"Garaja girmeni yasaklamıştım?"

"Babam bazen yasakları çiğneyebileceğimizi söylüyor." Morgan son rafı da karıştırdıktan sonra kasaların üzerinden inip annesine döndü. "Kayağımı bulamıyorum!"

"Kızağını mı arıyorsun?"

"Hayır! Şu yuvarlak, parlak olan..."

Pepper kızın kast ettiği şeyi anlayınca gülümsedi. "Pekala, o sana ait değil."

"Hayır, babam istediğim gibi kullanabileceğimi söylemişti."

"Sanırım en son onu sahibine geri götürdü--"

"Ama ona ihtiyacım var! Çay partisinde misafirlerim nerede uyuyabilir? Ayrıca kar yağdığı zaman ne kullanacağım!" Pepper söylenen kızı elinden tutup garajdan çıkartırken pek onu dinliyor gibi değildi. "Onu arayıp geri getirmesini söylemeliyiz!"

Pepper yaklaşan aracı fark edince iç çekip kızın önüne diz çöktü. "Morgan, gitmem gerektiğini biliyorsun."

Morgan somurturken araç yeterince yaklaştı ve sonunda durdu. Morgan arka kapıdan çıkan Peter'ı fark edince somurtmayı bırakıp, ve hatta kayıp kaykayını unutup ona doğru koştu. "Peter!"

Peter karşılamadan memnun bir şekilde sırıtıp onu kucağına alırken, etrafta Harley'in görünmediğini de fark etmişti. Mükemmel. Sonunda o olmadan vakit geçirebilecekleri başka bir hafta so--

"Harley gelmiyor mu?"

"Küçük bir işi var," Pepper Peter'a doğru imayla sırıtırken devam etti. "Birazdan burada olur."

Fazla erken karar vermişti...

"Bu hafta sonu için size güvenebilir miyim?" Pepper bakışlarını Peter ve yeni gelmiş olan Happy'nin üzerinde dolaştırdıktan sonra cevap alamadı. "Happy?"

"Tabi ki, Peps! Bunu sormamalıydın--"

"Peter?"

"T-tabi Bayan Stark."

"Morgan?"

Morgan gülümseyip başını sallarken pek samimi durmuyordu, ama olsun. Yalan söylemesinden iyidir, değil mi? Asla uslu durmayacaklardı. Özellikle annesi şehir dışındayken, asla. Sonuçta bu evrenim ona bir hediyesiydi, yani, geri tepmek biraz aptallık olmaz mıydı?

Pepper kıza veda ettikten sonra araca ilerledi, Happy kısa süreliğine ona eşlik edecekti. Yani, bu Peter ve Morgan için birkaç saatlik garaj zamanı demekti. En azından Morgan'ın aklından bu geçiyordu. Araç görünürden uzaklaşınca Peter eve doğru ilerlemeye başladı.

"Önce ne yapmak istersin?"

Morgan tekrar kayağını hatırladı. "Kayağım! Kayıp!"

cheeseburger hunters | stark kidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin