-נקודת מבט לוקאס-
היא הייתה רותחת והכי גרוע כל גופה היה בדם שנזל עוד ועוד הרגשתי את דמי בוער , הרגשתי את החייתיות שלי , לאלאלא לוקאס תחזיק את עצמך! אסור לך לפגוע בה! הרמתי אותה ושמתי אותה בגיפ השחור שלי, אני לוקח אותה אל הלהקה! הם בטוח ידעו מה לעשות אמרתי בליבי:" אני מבטיח לך שמי שפגע בך , ישלם על זה!" אמרתי לה ובעיקר לעצמי כשהידתי את ההגה עד כדי שך שעיקמתי אותו , כוסעמק! אני לא מאמין! היה פקק והיא המשיכה לאבד דם בטירוף , לא ידעתי מה לעשות וככל שהיא הייתה יותר לידי כך הרגשתי שאני יותר ויותר מאבד שליטה , הפקק היה נוראי :" ובקשר לפקק ברחוב היורוש , הוא ימשך כשעה וחצי " אמרה השדרנית ברדיו , לאלאלא היא תמות ככה הייתי חייב לעשות משהו , הרגשתי כבר את הציפורניים שלי והניבים שלי יוצאים וכשהסתכלתי במראה ראיתי את עיני האדומות, ועוד דבר קטן אני איש זאב , או יותר נכון זאב . התחלתי להתנשף כמו משוגע בזמן שהיא פלטה אנחת כאב והיא חירפנה אותי עוד יותר " ל- לוקאס? מ.. מה אתה עושה?" היא שאלה אבל לא הסתפקתי אפילו להסתכל עליה כשהבנתי מה עשיתי בזמן שהיא צוקעת מתחת לפי ושורטת בטירוף את פניי כשעיניה מלאות בכאב והלם, הלם של בגידה. אני נשכתי אותה. לוקאס אתה חתיכת מפגר! מה עשית?!
היא התעלפה עוד פעם אבל הפעם בכאב אחר , הכאב שאני מרגיש כל כך טוב, היא צרחה עוד ועוד ועוד היא בכתה והוציאה את כל גרונה בצרחות כשהגישה עוד עצם נשברת ועוד אחת , ואני ידעתי שכשהיא מרגישה את זה , היא לא תוכל לעבור את השינוי היא לא תשרוד, אתה רצחת אותה! אתה שומע אותי , רצחת את הבחורה שאהבת את הפאקינג ראשונה?! צרח קול בתוכי וידעתי שהוא כל כך נכון.
הגענו אל הלהקה שהסתכלתי עליהם בבושה , דייב חטף אותה מידי וטס איתה את המרפאה וכל שאר הלהקה הסתכלה עליי המומה , נכון אני אלפא( המנהיג של הלהקה ) ואני יכול לשנות אנשים אבל לא בנות אף אחת מהנשים שאי פעם ננשכו הצליחו לשרוד אף לא אחת! ועכשיו גזרתי על האישה שאני אוהב מוות מייגע ומלא בכאבים כי היא לא תמות מידי היא תמות רק אחרי שהיא מרגישה את כל העצמות שלה נשברות ואת ליבה מפסיק לפעום , אחרי כל כך הרבה סבל היא תמות . ואני הגורם לכך!איך אוכל לחיות בלעדיה?!
איך אוכל לחיות בידיעה הרצחתי אותה?!
חשבתי לעצמי כששעתי קול צרחה ענקי וידעתי שזהו שהיא מתה עכשיו שזה הופסק .כלכך טעיתי....
היי! מקווה שתאהבו את הפרק אל תשכחו להגיב ולהגיד אם צריך לשפר משהו ואל תשכחו להצביע!!
YOU ARE READING
השטן ואני
Fantasyאלינור היא נערה בת 17 שעוברת לבית ספר חדש אחרי תאונה מצערת... לוקאס הוא השולט בתיכון, ה"שטן" כך מכנים אותו, היא חשבה שלעולם לא תוכל להתאהב , הוא חשב שאין בת בעולם שתצליח להכיל אותו, אבל איך הם יתמודדו עם העבר של שניהם? וכיצד הם קשורים אחד לשני עוד ל...