בחירה

1.1K 70 4
                                    

-נקודת מבט אלינור-
מה הוא עושה כאן?! ולמה הריח שלו מוזר כל כך? זה לא הריח של האלכוהול שתמיד עטף אותו זה ריח המוות , וההרגשה הזאת כאילו... אני צריכה לראות משהו שאני לא מצליחה לדעת מה, "שלום לך אלינור" הוא אומר עם חיוך מתועב על םניו, אוי אלים אדירים כמה שאני רוצה למחוק את החיוך הזה ממנו.
"או.. קדימה נו, אולי תשתני ונוכל לדבר כמו בני אדם הרי אין טעם להסתתר סביב מסכת הזאבה שלך לא?" הוא אומר עם קול רגוע, משהו בסיטואציה הזאת נראה לי לא טוב. זה לא הוא. זה לא אותו אדם. "מי אתה ?" אני משדרת למוחו, מסרבת לחזור את דמותי האנושית " טוב נו אם את רוצה לדבר ככה אני מניח שאפשר , אז נעים להכיר אני ג'ררד" הוא אמר ובעיניו היה משהו אחר. משהו שלעולם לא נתקלתי בו , "תשני את צבע עינייך" אמר קול במוחי , לוציפר? אבל אם הוא אומר לי מה לעשות למה הוא פשוט לא מגיע לכאן , אבל הוא ביקש ממני לשנות את הצבע של העיניים שלי, למה? במה זה יועיל? אבל עדיין עשיתי את זה ואלים אדירים מה שאני ראיתי , האדם הזה או יותר נכון יצור כי מלבד המעטפת החיצונית לא היה בו שום טיפת אנושיות , היצור הזה היה מזוויע, הוא היה ללא עיניים רגילות אלא חורים קטנים שחורים ופיו היה יכול להפתח עד המצח שלו ומפיו יצאו מלא לשונות קטנות כאלה שרק מחפשות במה לדפוק ביס ולאחר מכן מידי ידעתי, הוא לוויתן.
" מה אתה רוצה?" אמרתי בקול מלא שנאה וקור רוח.
"או אז אני מבין שאני הבנת מי אני, ובכן זה מצוין , אז נעים מאוד אני ג'ררד ואני הוא ראש הלוויתנים"
"מה אתה רוצה ממני?"
"הו יקירתי איני רוצה ממך דבר אני רק רוצה להאיר את עינייך , אני רטצה להציע לך עסקה , אל תלחמי בנו להפך תעזרי לנו, ואנחנו בתמורה נשאיר את הזאבים היקרים שלך ללא כל פגע" הוא אמר עם חיוך על פניו
"למה לי?" שאלתי
"למה לך מה?" הוא שאל מעט בתימהון
"למה לי לא לקרוע אותך עכשיו לגזרים ולמה לי לא להלחם בך?" אמרתי וכעסי יצא מקולי
"הו יקירתי אני רק אשאל אותך למה לך? למה לך להלחם על עולם שלא עשה כלום חוץ מלהזיק לך ולכל הסביבה, למה לך להלחם למען אנשים שלא עשו כלום חוץ מלעמלל אותך במשך כל חייך, למה לך להלחם על אנושות רקובה?" הוא ניסה להשפיע על מוחי אך זה לא הצליח לו. הייתי חזקה מזה.
"כי זה הטבע שלי, כי אני מספיק חזקה כדי לדעת שאני פשוט לא האדם שיעזוב חסי ישע בצרה, אם כל מה שאנשים עשו אני לעולם לא אוותר עליהם גם כשהם וויתרו כבר עליי." אמרתי בגאווה
"אז תרשי לי להציע לך עסקה" הוא אמר וחייך חיוך קריפי, הוא עושה לי צמרמורת.
"עסקה?"
"כן עסקה, את לא תלחמי בנו ואנחנו בתמורה ניתן לך את מה שאת הכי חושקת בו"
"ומה זה בדיוק?" שאלתי בסקפתיות
" אנחנו ניתן לך את אמא שלך" הוא אמר ויכולתי לראות שחור בעיני. היא חיה?!


הייי!!!!! אז זה הפרק של היום מקווה שאהבתן!! אל תשכחו להצביע ולכתוב בתגובות מה אתן חושבות על הפרק ואולי עוד מעט אני אתחיל את העונה השנייה או שאני אסיים את העונה הזאת לגמרי, אני עדיין לא סגורה על זה , אוהבת מלא מלא מלא!!!! ולילה טוב יפות שליי❤❤❤

השטן ואניWhere stories live. Discover now